2013年6月9日星期日

2012年2月巴黎倫敦11日 - Lunch @ KONG




12 FEVRIER 2012 (DAY 2 - PART 3)


逛完古監獄同聖禮拜堂,望下錶已經一點半,係時候去食lunch.......離開西堤島,我地沿住交易橋 (Pont au Change) 行過去右岸........


所謂右岸,即係指塞納河北岸,而左岸就係另一邊嘅南岸~


欣賞下塞納河先.......因為塞納河貫穿巴黎嘅中央地帶,為左連接兩岸,跨越塞納河嘅橋樑有成三十幾座,每一座都各有特色........下面呢個就係由我地身處嘅交易橋影過去嘅新橋 (Pont Neuf)~


左邊嘅building 就係剛才去過嘅古監獄~


一過左橋就見到夏特雷廣場 (Place du Chatelet) 中央豎立嘅圓柱,頂端嘅金色雕像好顯眼,底下係仿埃及人面獅身像嘅噴泉台,據講又係為左紀念拿破崙某個戰爭勝利而建~


旁邊係城市劇院 (Theatre de la Ville)~


我地沿住塞納河慢慢逛,好寫意~


呢度景色好優美




 沿途有好多舊書攤.........


據講呢度嘅舊書攤唔係日日開檔,天氣唔好唔開,心情唔好亦唔開,好鬼有個性



行到去新橋嘞,呢條橋一d 都唔新,建於1607年,係塞納河上最古老嘅橋........


橋上每一個頭像雕塑嘅表情都唔同嫁!


由新橋上遠遠就望到呢座building,最上層嘅玻璃圓頂就係我地嘅目的地.......


忽然間見到旁邊有座LV! 個心即刻跳左出黎,以為可以乘機shopping,點知原來係office 唔係門市


我地想要去lunch 嘅餐廳,KONG......


呢間餐廳最大嘅selling point 係佢嘅interior design,最吸引人嘅一定係頂層嘅天幕型玻璃頂,係法國名設計師Philippe Starck 嘅傑作,呢位先生係乜水或者未必個個知,不過佢響香港都有知名作品嫁,半島嗰間Felix 咪出自佢手筆囉......據講呢度一開業就已經成為巴黎潮人最愛浦嘅餐廳之一,連 Sex & The City 有一集亦講到 Carrie 響呢間餐廳遇見佢男友嘅ex-wife.......反正我地呢日響附近觀光,就一於走黎朝下聖啦~

Building 嘅 lobby 已經好有型.......


KONG 除左係出自Philippe Starck 之手,仲有一位日籍設計師,所以處處都好有日式風格~




餐廳響五樓.......上到去 receptionist 話我地無做reservation 而家full 晒不過等一陣應該有位,咁就等下啦,一心走到黎都係想見識下名設計師嘅design........


餐廳有兩層,下層係酒吧,lunch 時間無開......可以想像到左夜晚呢度聚滿晒人個個響度飲酒聊天好熱鬧嘅場面~


呢度有好多日本漫畫......忽然好有親切感偷笑




等左一陣就叫我地上樓上,呢條迴旋形樓梯嘅colour 好鬼sharp!


一上到去就見到成個天幕型嘅玻璃頂層,感覺好光猛好開揚........


Ceiling 中間係一張長長嘅日本藝伎畫~


Waitress 安排我地坐window seat,正!


仲可以望到 LV 大樓嘻嘻


雖然係出名嘅大師級作品,但呢度個氣氛好causal 好熱鬧,唔會俾人好high class 嘅感覺,d 食客亦唔見得個個都係潮人 (至少我地兩條茂利唔係哈哈),個個響度高談闊論,我覺得有d 嘈添


 成間餐廳基本上以透視設計,除左四面係落地玻璃大窗,凳同位與位之間嘅partition 都係透明設計,上面印有唔同臉孔,幾型格........








連waitress 都好有型~~


睇下有乜食先........


既然係潮人集中地,裝潢又係大師級設計,d 食物真係一d 都唔平.......


水,當然無free water......要左枝sparkling water,7e! 飲枝水都要七十幾蚊,你話響香港食野幾幸福


一不做二不休,索性整多枝可樂,行到攰一攰,真係好想飲花心


麵包係free,唔夠可以再要~



  

先上starter,我地order 嘅 fresh foie gras terrine & toast.......好大片呢,好在兩個人share,真係超標死!!




老爺嘅main dish, pan fried tuna steak with red curry sauce & mashed potatoes......個薯蓉面頭層油好heavy 呢



而我就要 roasted duck breast with berry of sichuan, ok 唔錯~


仲有個白飯,加左d 唔知咩鹽,都幾好味馋嘴


一邊食一邊欣賞外面優美嘅風景~


天幕形ceiling 可以飽覽180度景色

 

如果坐正最盡頭中間呢張枱甚至可以遠眺塞納河同新橋.......想像一下日落時份,同你在乎嘅人坐響度一邊食住鵝肝飲紅酒一邊講埋d 無謂野,你話幾型嘻嘻




食到咁上下,waitress 又走黎問要咩甜品同餐後酒,唔係掛,仲要?! 好飽呢吃惊.......望下旁邊周圍d 人,原來真係個個都響度食緊甜品,都三點啦,巴黎d 人真係好hea,仲要個個拎住隻酒杯,飲到wing 下 wing 下,真係唔駛做??思考........我地仲要趕下場,埋單走人......

Toilet 都型格過人.......不過響 toilet 無啦啦棟左個好似雙撲手嘅肥仔響度,個感覺怪怪咁囉挖鼻屎


呢個lunch 好貴呢黑线......不過學人做下潮人,感受一下巴黎嘅時尚,無所謂啦
偷笑


下一站,我地打算去我至愛嘅美術館 Museum d'Orsay,不過食到飽一飽,我地決定沿住塞納河漫步浪漫一下~

(...待續)

 

 

 

 


1 則留言:

  1. 我都係專程去搵 Van Gogh
    [版主回覆06/11/2013 16:23:39]哈哈,但係我覺得picasso 仲難明喎!
    我地去嗰時musee picasso close 左做維修,唔知而家搞掂未~
    [jokelib回覆06/11/2013 11:11:49]印象派我唔明喎, 哈哈~
    只係扮晒野走去 Musée Picasso
    [版主回覆06/10/2013 22:42:24]握手
    除此之外真係好多印象派嘅畫,睇得好滿足

    回覆刪除