2013年6月26日星期三

2012年12月東京熱海快閃72小時 - Part 1


12月14日 (星期五)
香港 > 成田機場 > 湯河原





























完成左10年北海道嘅遊記,本來打算開始寫去年四國嘅trip,不過諗下諗都係快快手整左呢個快閃trip 先,希望五篇可以搞掂~

又係搭凌晨機......得嗰72小時,仲唔搭凌晨機不如唔好去!



 放左工拿拿林返屋企沖涼食小小野然後就出發啦.......今次行李好輕便.........




兩個行李箱夾埋17.1 kg~


入左閘當然又係去Traveller's Lounge 食我地遲來嘅dinner......


第一次見到有呢隻芒果汁~




雖然知道上機好快就派餐,但我地呢d 咁貪小便宜嘅人當然要食到盡,連cookies 都唔放過啦嘻嘻


旅遊例牌成員紫bear + mini forever bear......紫bear 一見候機室張凳就好like,睇佢個樣已經好似返左屋企瞓得好自在咁哈哈

1:05 起飛,一上機我就即刻瞓,老爺就仍然搵d 打打殺殺嘅動作片睇.......瞓到三點半就俾老爺推醒食野........


CX 飛機餐唯一好食嘅野.......但可唔可以俾多兩款人揀呢,好似我最鍾意嘅士多啤利?


食完繼續瞓,坐響度瞓真係都幾辛苦,年紀大真係唔知仲可以捱多幾多次.......6:15 就到成田機場,雖然係凌晨機但過關都搞左一段時間,攞左行李就去搵租車office,我地約左八點攞車,本來想約早d,不過Nissan 八點已經係最早嘅取車時間.......去到見Nippon Rent-A-Car 已經有職員響度,但其他counters 就仲未有人,呢個時候先七點幾,機場除左d 食店乜shops 都未開都無咩好逛,再加上我地懷有少少希望Nissan 嘅職員或者會早返工可以早d 攞車,所以逛左一個圈就走返去坐住等~


租車office 旁邊有間外賣coffe shop,於是我地就響度買左我地今朝嘅早餐........


兩個人其實都唔肚餓,只係買左一個隻hot dog 同coffee.......




租車office 陸續有職員返工,Toyota 七點半已經有人攞車,不過等極都唔見有Nissan 嘅.......


最後個職員踏正八點先出現,真係準時......因為我地係香港人,香港人出名心急,我地一見佢走埋去Nissan 嘅counter 就即刻急不及待走過去,佢一見我地連個公事包都無放好就即刻招呼我地,真係唔好意思~

租車手續好快就搞掂,唔知係咪因為呢度係機場,出路只得一個? 個職員俾左張地圖教我地點樣離開.......


仲再三叮囑我地還車地點唔係機場呢度.......真係唔該晒佢呀~







搞掂晒佢就帶我地出去外面攞車.......今次係我地第一次響機場攞車,原來機場租車outlet 唔係好大嫁,只係得幾架車響度~


Check 好架車,八點半我地就離開機場~

車行左一陣就上成田IC~


好快去到第一個PA,停一停交水費......


呢個PA 都有d 野逛......


仲有頗大嘅食店.......


不過我地只係買左罐熱粟米湯就閃~



望下望下車窗外嘅view 好快就十下十下睡觉


由成田機場去東京原來都頗遠,行左好耐先去到東京IC,而且呢一段IC 都頗塞~




彩虹橋,每次經過我都會諗起理子同哲平,然之後又會哼佢嗰首主題曲


響IC 塞車真係好厭悶,之後去到一個叫海老名SA,GPS 顯示一串長嘅facilities,當然即刻停低架車hea 下........




呢個SA 好大,連衫都有得賣~


有條橫丁有好多野食賣~


仲有好多精品.......不過老爺話眼看手勿動,係咁意逛個圈就俾佢拉走哼


富士山? 到底係咪好快會爆發呢?


接近十一點終於去到我地嘅目的地,熱海附近嘅湯河原溫泉.......

今日第一個景點,就係位於萬葉公園嘅獨步之湯 (Tel: 0465-64-2326)......不過獨步之湯個入口附近都唔見有停車位,我地沿路繼續搵,車路沿山彎彎曲曲上,終於響山腰再上少少搵到有處地方有兩三個位泊低架車........之後就要行返落去搵返個入口~


一路向山下走,好幽靜,山下面有溪流,景色唔錯~


沿山路仲見到紅葉,都十二月中啦,無諗過仲有紅葉,好開心


萬業公園面積好大,不過我地只係去佢嘅足湯「獨步之湯」~



















呢度幾靚


遍地楓葉,不過大部份已經變黃~

好快去到......


入場費每位300円~

另外有毛巾賣,唔記得幾錢,好似每條200円,我地唔記得帶備,所以買左一條.......

毛巾有獨步之湯個名,仲有個索繩袋嫁~

足湯內係土足禁止,需要除左鞋換上園內provide 嘅拖鞋~


售票處後面有男女更衣室........


入面仲有locker 俾你寄存對鞋.......


原來每個locker 入面都放定左一對拖鞋,真係細心~











 
換左拖鞋就去足浴啦~~


園內有兩個出入口,各有名堂嫁.......


左青龍.......


右白虎.......唔知起呢兩個 "朵" 有咩意思


呢個足湯設施據講係日本最大嘅足浴溫泉,一共有九個泉~




我地首先去「腸鼻之湯」.......


啱晒啦,我d 腸胃一向麻麻




「大龍穴」即係泉眼?

下一個係「思考之泉」.......泡湯都可以刺激思考? 疑问

冷冷嘅天氣之下浸泡一下對腳,好舒服呀!




Next, 「脈胃之泉」.......

唔係太多人,一邊浸一邊可以同兩隻bear bears 影下造型照~



之後係「喜之泉」.......


呢個湯有按摩功能,不過好大陣味,唔係硫磺味,而係好似泳池d 氯氣味,所以我地好懷疑呢度d 所謂溫泉水係假思考


「肝目之泉」........老爺話啱晒我,因為我眼又盲成日PK 平時做野又無心肝
哼


呢個湯放左d 石頭俾人踩刺激穴位.......

個構圖幾靚呵呵



「腎耳之泉」........唔該醫醫老爺隻耳,條友仔成日扮聽唔到我講野
哈哈

呢個湯好鬼熱,而且佈滿晒石春,踩落去好係野生病


「脾骨之泉」




今次呢個係另一款石頭......莫非唔同嘅石頭有唔同嘅功效?

呢個湯有兩個池,一個有石頭,另一個無但就熱到飛起!


「平靜之泉」.........


有好小粒嘅石頭,唔好睇佢細細粒,踩落去包你痛到叫阿媽~

最後一個係「皮口之泉」,有幾個伯伯響度浸左好耐,久不久仲大叫大笑.........


我地去到班伯伯即刻叫我地去試下.......原來呢個湯左右兩邊水溫唔同,有一邊熱得好交關,班伯伯笑住同我地講 "ichiban"~

























 










響度玩左差不多一個鐘我地就離開,上去換返對鞋先.......左上角嗰間building 就係售票處同更衣室......

沿路行返上山,周圍有好多楓樹,大部份都已變黃,但都幾靚~




返到去入口,我就響度等老爺走返去上面泊車處攞返架車........雖然呢個「獨步之湯」d 泉水有d 騎呢,但響冰冷嘅天氣下浸泡一下對腳,真係好舒服,而且周圍環境唔錯,地方又乾淨,浸得好自在,不失為一個relax 嘅好地方~

等左一陣老爺嚟啦........


離開「獨步之湯」,呢個時候已經一點,係時候速去熱海搵地方開餐~

(...待續)




 

5 則留言:

  1. 好嘢! 又有遊記追.
    [版主回覆06/27/2013 22:46:09]多謝支持

    回覆刪除
  2. 哈哈!去咗咁多旅行,又係還債既時候喇
    [版主回覆07/01/2013 22:52:47]係呀,還得一個得一個

    回覆刪除
  3. 成田機場取車 , 我都未試過 , 搵次試試都好喎 .
    [版主回覆07/01/2013 22:53:34]咁要搵次試下啦,真係幾爽嫁

    回覆刪除
  4. 睇嚟你仲有好多遊記未出喎!!
    [版主回覆07/02/2013 16:00:00]係呀,皆因一個字,懶囉

    回覆刪除
  5. 成田出去市區好遠架,差唔多成個鐘!夜機就真係咪搞我,攞黎辛苦!
    [版主回覆07/08/2013 22:55:44]慳多d 時間嘛,趁仲捱得如果有人肯同我去我唔介意去多幾轉凌晨機嫁

    回覆刪除