2009年6月21日星期日

2009年2月日本東北8日溫泉之旅 - Day 6 (Part 3 無啦啦去天童食個午飯)

2月19日   星期四   (銀山溫泉 > 最上川 > 天童 > 葉山溫泉)





上回講到坐雪見舟去到終點站草薙溫泉港,之後我地就要搭巴士去JR高屋站,然後再轉陸羽西線返新庄喇~

上左岸就直接去到一個souvenir centre,因為未夠時間搭巴士,周圍又無野行,所以所有人都只有響度逛逛~


我地見到有呢D類似魚翅嘅野賣,尋晚響古山閣嘅晚餐都有食過~


響souvenir centre買左小小手信,就出去外面行下......


外面係-1度呀~~


去古口同高屋嘅巴士站就響外面,我地會搭12:05班次去高屋站~


就係呢架巴士喇,佢專係行走草薙溫泉港至JR古口站/高屋站,一個鐘一班車,個時間都係夾啱雪見舟嘅航行時間~


車費每位200 yen~


巴士行左五分鐘就到高屋站~


呢個車站又係好細,一眼已經見晒~


通去另一邊月台嗰條樓梯舖滿晒厚厚嘅雪呀~


高屋站嘅四周都只係山同雪地~


候車室入面好細~


呢個站好荒蕪,完全見唔到有車站職員,周圍又無欄杆,我地無無聊聊周圍行,行行下發覺根本唔使經候車室都可以入到去月台.....


響月台等車期間有個男人走黎同我地搭訕,佢話黎過香港幾次,都係公幹性質,對香港嘅印象就只係好先進嘅城市囉....佢問我地點解山長水遠走到黎東北咁鄉下地方,咁我地咪是但答話鍾意睇雪囉,佢就話佢都好鍾意雪,不過居住嘅地方係無咩雪落,然後就講左個地名俾我地聽,大概係九州地方掛,佢好鬼健談,一路無停咁問我地野,攪到架火車黎要上車先停口,臨上車佢仲讚我地係nice couple呀!!


由高屋去新庄大約半個鐘,沿路都係大片雪地~


12:49 返到去新庄,響車站附近行左一陣,周圍靜蠅蠅,之後就去攞返行李再去搭新幹線喇~~




我地搭13:17 班次去天童~




其實當初都無計劃去天童,因為佢最出名係將棋,我地嘅興趣唔係咁大,不過唔去又唔知去邊度好,我地同旅館預約左四點專車響葉山溫泉站等我地,中間呢三個鐘真係踱左好耐都踱唔掂,因為JR D班次好疏,時間好難夾得到....講真搭JR就係有呢樣野麻煩,有時要夾D班次真係夾到頭都暈,尤其係比較偏僻嘅地方,可以係個幾兩個鐘先有一班車!! 如果夾唔啱淨係等車都浪費晒D時間,之前plan響呢一日嘅行程嘅時候真係諗到人都顛,本來都可以早D去葉山溫泉行下,但係又驚個車站無locker放行李,要拎住咁多野行真係好麻煩,所以最後就決定不如順住條行車線去天童行下啦~~

13:53 去到天童站~


諗住先搵locker放低D行李先,點知呢度D locker嘅size唔係好同一般locker嘅size,內籠係無咁深嫁,只可以將個行李袋打棟放,真係頂佢個肺,一個locker只能夠放一個行李袋!! 最後要用兩個locker,咁就無左1000 yen,真攞膽~~


無散銀就去買罐粟米湯同咖啡啦~


響天童只係得一個鐘鬆D嘅時間咋,拿拿聲走出車站周圍搵野食填肚先啦~


不過搵左好耐都搵唔啱,沿路好小食店,基本上只係見到好多醫務所,呢度好多人病咩? 真係行到有D沮喪,於是就行返去車站....

大家睇標題一定以為我地特登走去天童食午餐,一定係食左D咩特別好味嘅野......



Heee...其實最後我地只係是是但但求求其其搵左間食拉麵嘅....


我嘅叉燒正油拉麵,620 yen~


老爺嘅勁辣叉燒拉麵,750 yen~


真攞命,D叉燒好鬼肥嫁!!


兩個拉麵set都有野飲,今日淨係不斷咁搭車,搭到個人都吽吽地,所以我地兩個都係要咖啡~


食飽後都仲有四、五個字嘅時間先夠鐘搭車,於是就響車站外面周圍行下~


個地下有好多唔同嘅圖畫~






響車站地下有個將棋資料館~


好大隻將棋呀~


我地走入去睇下,當然無俾入場費入去參觀啦,不過接待處放左個模型免費俾人欣賞....


個模型其實係一盤人形將棋,D人仔都做得幾精緻~






周圍都係將棋~


資料館隔離係將棋交流室,真係有人響度捉棋嫁~~


逛左一陣就走返去車站攞返行李搭車喇....睇返車站大堂入面嗰個地圖,其實離車站再遠D都有野行嘅,不過頭先我地淨係掛住搵野食都無咩心機行啦~


除左將棋出名,天童都係一處出名嘅溫泉勝地~


入閘口都有一隻將棋~


連月台地下都有....


離開天童,我地搭15:08班次嘅奧羽本線去山形,然後再轉新幹線去今晚入住嘅溫泉旅館所在地,葉山溫泉.....(待續)







10 則留言:

  1. 等到頸都長晒 快D返酒店啦
    [版主回覆06/22/2009 22:55:00]Heee ....快啦快啦,下一篇就會講到喇~

    回覆刪除
  2. 幾時先寫到你住最貴個間酒店呀, 條頸長左幾吋了, 我都覺得在鄉下地方坐JR好煩, 一天沒幾班車, 浪費晒D時間
    [版主回覆06/22/2009 23:00:00]最貴嘅酒店梗係要壓軸出場啦,要D時間預備嫁~~
    針無兩頭利,有時覺得JR好方便,但有時又覺得俾佢玩殘,尤其夾唔到班次嘅時候~

    回覆刪除
  3. 1000日元, 差不多80元! 單是locker錢都不便宜呢! 你們這個午餐真昂貴
    [版主回覆06/22/2009 23:02:00]係呀,1000 yen都夠食一碗拉面~

    回覆刪除
  4. 說真的, 我也很擔心你會寫不完這個東北遊記便要出發去北海道!
    [版主回覆06/22/2009 23:03:00]唔會啦,一定可以響走之前完成,其實都係爭幾篇啫....

    回覆刪除

  5. 連Bus stop都咁靚呀~
    [版主回覆06/23/2009 23:05:00]係呀,等車都等得開心D呀~

    回覆刪除
  6. piggybread :           大暑天時睇呢篇網誌 , 可以起到消暑作用呀 ,    粟米湯 & 拉麵 ~ 正 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆06/23/2009 23:03:00]咁熱嘅天氣真係好懷念落雪嘅日本......

    回覆刪除
  7. 雖然有時夾JR班次係頭痛d, 但我都是愛搭它
    有得睇景,有得買小食上車食,座位又好坐,最重要係可以搵周公
    [版主回覆06/23/2009 23:02:00]你講得好啱呀,JR最好嘅一樣野就係可以放心瞓 ,次次都同自己講唔好瞓,欣賞下車外面嘅景色,但係唔知點解坐無耐就會好自然咁瞓著~

    回覆刪除
  8. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2009年6月25日 上午6:42

    唔係呀葉山溫泉好出名 ,  好多人都想去 , 唔知幾多人行程就係搭車 ,為去温泉 , 其實好多時去 JR 之過
    我都考慮過住嗰間 , 不知幾羨慕 ,幾多人恨都恨唔到 ,  快 D 出場啦
    [版主回覆06/27/2009 11:30:00]今次去葉山溫泉都真係只純粹去旅館住一晚,溫泉街都無行過,好似好古怪咁....快喇,過兩日有啦,不過唔好咁大期望啦,你地去過咁多地方見識廣博,或者覺得係碎料咋.....

    回覆刪除
  9. xyz , xyz資訊工坊 竹 xyz軟體王 推 xyz軟體補給站 推推 xyz軟體之家 王 xyz軟體 詞 xyz遊戲 昂 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 ghijjk 大補帖 jhk 軟體急先鋒 , xyz , xyz , xyz , XYZ ,

    回覆刪除
  10. xyz , xyz資訊工坊 竹 xyz軟體王 推 xyz軟體補給站 推推 xyz軟體之家 王 xyz軟體 詞 xyz遊戲 昂 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 ghijjk 大補帖 jhk 軟體急先鋒 , xyz , xyz , xyz , XYZ ,

    回覆刪除