2009年6月22日星期一

Father's Day Dinner @ 小南國

今年嘅父親節,我地揀左去Mega Box 嘅小南國,因為兩老平時好小食上海菜,所以試下睇下佢地鍾唔鍾意~



人小小,細佬一家缺席,加上兩老自己逛街逛左一日話已經食左四餐,話一D都唔肚餓,所以只係叫左幾道菜.....


灌湯生煎包 (相入面嗰兩隻咁畸怪嘅手指唔係我係細妹嫁),叫得灌湯果然幾多汁,食之前我已經叫住老豆要睇住熱,但佢恃住一向食得熱野,所以一口就大啖咬落去,果然辣親,唔駛講又俾老媽子怒啤 + 勁哦......


細妹一定要叫嘅外婆紅燒肉,雖然肥左D,但係一D都唔膩,腩肉蚊得好腍好入味,汁又甜,真係好好味,連汁都唔放過用黎送飯好正.....


上海炒年糕,比較膩,老豆勁唔鍾意,話無味又軟腍腍.....


呢個叫全家福,即係什錦砂鍋,真係超超超大鍋!!!  D料好健康,一窩只係$158,平時食個雜菜煲都要六、七十蚊啦,抵食! 每人足食兩碗仲淨好大鍋~


另外本來想叫兩條小黃魚,不過個waiter提議我地話一條都要$25,不如試下松子桂魚,用HK Bank card 有半價,我地諗左一陣就落order叫松子桂魚,但係竟然漏單.....好彩漏單,因為個什錦砂鍋都已經食唔晒,如果條魚黎埋真係要原條打包~~


之前試過同老爺黎食過,平時無咩人,覺得招呼好周到,唔知係咪呢日比較多人,所以唔覺有咩貼心嘅service,不過服務亦唔算差,一般OK啦,我地坐左好耐都無表示要催我地走,埋單唔駛五舊,整體質數唔錯囉~~


3 則留言:

  1. Mega Box 食飯就應該容易d搵位啦
    成日都覺得無乜人去果度, 所以d人話想唔洗等位食飯就去Mega Box 啦
    [版主回覆06/23/2009 23:09:00]平時真係無咩人,十幾廿間食店任人揀,不過一到星期六日就塞滿晒人

    回覆刪除
  2. piggybread :         上海菜 ? 有冇 "獅子頭" , "豆沙鍋餅" 呀 . 
    Bye Bye !

    回覆刪除
  3. - 行山,旅游,釣魚,踏單車,Wargame ...... 戶外運動愛好者必備  ! - 頭巾,面巾,頸巾...擋風,擋太陽,護髮,防塵  ! - Scarf 襯衫...多用途...
    *** 依家天氣  自已作行山用, 不過依然好晒呀 ***

    回覆刪除