2009年6月15日星期一

Dinner @ SaVoye Bistro

早兩晚去我地去左食法國菜,呢間餐廳嘅位置都幾隱敝,不過因為比較近我返工嘅地區,平時間唔中會經過,所以就去試下.....


餐廳佈置幾有氣氛,講得好聽就好有情調,其實就真係好暗......


我地叫左兩個五道菜嘅tasting set,先黎蒜蓉芝士法包,熱剌剌嫁,好鬆脆,仲有成個蒜頭伴碟,waiter教我地將個蒜頭塗上條法包食,真係好好味~


頭盤係安格斯牛肉薄片伴沙律,唔錯~


雖然話室內裝潢幾有情調,但真係好暗,影左兩張相都唔係幾好意思再用閃光燈,費事影響人地進食啦,之後D相我地就靠個燭光黎補光,名附其實嘅candle night dinner呀~~


跟住係煎鵝肝,鵝肝唔係好夠肥美,未至於入口即溶,但個dressing 就幾好味~


我地將個餐湯改左要龍蝦湯,味好濃,好好味....之前嘅蒜蓉包已經食晒,waiter見湯上又問我地仲要唔要麵包,之後就再拎多兩個軟身麵包黎~


Main course:
我嘅sword fish,未至於好好味,不過都OK....我食左一半又已經好飽.....


老爺原本嗰份係肉眼扒,不過佢加多$150改要澳洲和牛,佢話幾好味~


食飽飽整返杯cappuccino


甜品上得比較耐,因為話係即做即焗.....我嘅法式燉蛋,都幾滑,面頭嗰層焦糖唔會太甜,yummy yummy!!


老爺嘅Ginger Souffle, 呢個梳乎里真係好好味,淡淡嘅姜汁味,老爺俾左啖我食,之後我就唔肯俾返佢~


餐廳樓底好高,吊左古老嘅風扇同小燈泡,好有懷舊feel~


牆邊嘅酒架放滿晒紅酒~



整體嘅食物質數同service真係幾好,D waiter幾殷勤,每上一道菜都有介紹,上主菜時個chef 仲走埋出黎同我地傾左幾句.....呢餐晚餐食左差唔多兩個鐘,氣氛幾好,坐得好舒服,食完好滿足,好想再去,不過唔知仲有無機會,因為成晚計埋我地只係得三張枱,唔知點回本.....




SaVoye Bistro: www.villasavoye.com.hk/menu.html


 


沒有留言:

發佈留言