2010年1月6日星期三

2009年12月台北是是但但咁就玩完4日 - DAY 2 (PART 1)


2月26日 (星期六)
台北.信義區


第二朝九點幾先去食早餐.....呢間酒店嘅自助早餐都幾多野食,唔錯~



食完早餐就去搭捷運開始我地今日台北shopping之旅........呢棟就係尋晚我地光顧過嘅24小時家樂福喇,真係好大嫁!


無啦啦響條街度有座城樓,好似韓國D咩咩門.......


由酒店行去最近嘅捷運站係小南門站,只需要四、五分鐘就到.......


台北嘅捷運都幾乾淨,月台個feel仲有D似日本!


捷運車票係膠幣,同深圳一樣~


同日本一樣有夜間婦女候車室,唔該港鐵學下啦!!


車廂同香港嗰D差唔多~



今日基本上都打算響信義區一帶流連,第一站係全台最大嘅誠品.....


不過去到發覺要十一點先開門做生意,我地就無無聊聊咁響外面影造型照.......





呢間誠品有八層咁多,二至四樓係書店,其他垃垃雜雜咩都有,衫啦、食店啦、兒童館啦、生活雜貨啦,唔鍾意買書都總有一樣啱你行.....我地響度溜連左差唔多兩個鐘,都買左十本八本書,不過始終覺得如果大陸有出版嗰D留返響深圳買會平D囉,所以都唔算大量入貨~~


之後當然係shopping時間,逛新光三越呀!! 好大,行到腳都軟~~


好多好靚嘅boot呀! 真係試鞋試到唔想走,男士就悶到嘔電........


行到攰一攰,兩點幾係時候要醫肚,是是但但搵左間春水堂,呢間野響台北都好出名嫁,仲記得早幾年第一次黎台北,台北D朋友就帶我地黎飲過野~


食飯時間都要等左一陣位,不過等位地方都幾舒服~



好似香港D茶樓咁,先用order紙點好野食,然後再出櫃檯點單~


一埸黎到,當然要試下佢出名嘅珍珠奶茶啦.......


茶壺入面好多珍珠嫁~


仲試左觀音拿鐵,好清香,180台幣,極力推介!!




右邊嗰個綜合滷味好難食!!




飯後甜品係紅豆湯同今早響酒店「外帶」嘅台灣益力多~~


飲飽食醉真係唔想郁,如果唔係有shopping嘅原動力,睇怕我地可以響度hea到四點..........


呢個新光三越信義新天地實在太大!! 單係shopping已經行一日都行唔完,仲俾我地見到響某個館(唔記得係A11定A9)做緊Teddy Bear展覽同Hello Kitty展銷會場,超愛bear bear同Hello Kitty呢兩姐妹當然唔理三七二十一抓緊機會去踩踩場啦,就係咁一去就去左兩粒鐘.......(待續)


5 則留言:

  1. 唔聲唔聲又去了玩! 台北幾日當relax幾好, 不過你個北海道遊記會唔會當爛尾架?
    [版主回覆01/06/2010 23:08:00]Hehe, 唔會爛尾嘅,趁仲記得拿拿聲寫完個台北就會繼續嫁喇~

    回覆刪除
  2. piggybread :         膠幣 & 婦女車卡 ? 咁都得 ~ 真係未聽過 ,      茶壺裝真珠奶茶 , 又係一絕 ,    唔通真係要走番趟 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆01/11/2010 22:14:00]可以趁週末黎個三日兩夜,好多時都有D平package嫁,去完北海道可以諗諗 ~~

    回覆刪除
  3. 又係驗證碼出問題post唔到, 呢次內容都無埋, 又要打過
    香港MTR仲無女性專用車卡真係………., 台灣都有, 會唔會大陸都有香港都係無
    香港MTR行車穩定性已經唔好, 係日本唔扶住野都唔怕跌架, MTR幾時做得到???????
    舒舒服服去台灣食下買下都唔錯, 至少應該滿足到你shopping之癮掛
    [版主回覆01/11/2010 22:22:00]成日short,我啱啱出嗰篇尋晚post完D相無晒,要由頭攪一次,真係火黎想 "dub" yahoo!!
    你今次估錯啦,響台灣唔係買好多野咋,留返D彈藥下個月用嘛

    回覆刪除
  4. 誠品同三越系我每次都去甩腳毛的地方, 不過我喜歡SOGO多D, 去台灣百貨公司買日本野比香港平, 講講下我都想去台灣食麻辣火鍋, 傅生實話我神經病
    [版主回覆01/11/2010 22:26:00]講講下就係啦,我最清楚呢D發up瘋嘅野 ......就算傅生話你神經病,最後咪又係會同你去!!

    回覆刪除
  5. 咁點樣食嗰啲珍珠呢? 倒出來吃? 用 spoon?
    [版主回覆01/20/2010 23:05:00]用spoon咪得囉,好似HK嗰D咁之嘛~

    回覆刪除