2010年1月21日星期四

Goodbye ER!!


 


File:ER Cast Season 1.jpg




ER


早兩晚明珠台終於播完最後一集ER,15個seasons 全部播完,個感覺係好唔捨得呀!! 或者有人會話做足15年,咩故事都講晒啦,事實係雖然都係一D老生常談嘅故事,但每一集都總會有D感動位令你忍唔住追足15年,劇入面除左好逼真嘅搶救鏡頭,人物嘅成長同悲歡離合都令人回味無窮,漸漸就好似成為你嘅老朋友咁~~


15個season,咁多年黎主要角色有來有去,當中實在有唔少令人難忘嘅角色......


Mark Greene - 最令人懷念嘅一個角色,我仲記得佢死嗰集我喊到眼腫晒......結局搵番佢個女黎客串,個感覺好warm!!


John Carter - 我以前好鍾意佢,因為佢頭嗰幾個season真係好可愛,同埋最主要係佢好有錢!! 不過自從佢無啦啦走左去非洲,飛左Abby之後,仲要同嗰個好造作嘅黑妹一齊,真係好唔like佢!!


Abby - 絕對係最精彩嘅一個character,由護士做到doctor,同John & Luka兜兜轉轉,生完仔又酗酒,仲要有個神經病嘅阿媽同細佬,不過好高興佢最終到可以同Luka修成正果~~


Luka - 佢唔笑嘅時候真係好鬼靚仔!! 最尾兩個season佢無點出現真係好失落~~


Elizabeth - 好鍾意聽佢嗰一口濃濃嘅英國口音,同埋好有一種英式嘅優雅~


Romano - 好鬼尖酸刻薄但好smart,你一定唔會憎佢囉,佢俾直昇機削左一隻手臂嗰幕真係至今難忘.....


Sam - 我都係鍾意佢金髮多D囉,佢最後同Tony一齊都幾好,至少好過同Luka,因為我覺得由始至終Luka都係鍾意Abby囉~


Neela - 唔知點解,I don't like her at all from the very beginning!!!


Doug & Carol - 其實已經無咩印象,只係記得佢地兩個離離合合左好多次,同埋其實George Clooney都唔似醫生,或者太靚仔,嗰個Carol又唔靚,真係嘥料.....


Kerry Weaver - 我一路都以為佢係真跛腳.....佢好似好ambitious但其實亦好有人情味,後尾變左les真係好攪鬼~


Dr Pratt - 我想佢同Ming Na一齊多D.....最後要佢死真係好sad!!


當然仲有一D配角好似nurse Haleh,  肥佬Frank 同Jerry等等,真係做足咁多個season,仲耐過D主角,一見到佢地就好親切.....仲有其中一個nurse 好似叫Chuny,我諗無咩人會記得,劇情曾經交待過佢同Luka曾有過一手嫁,羨慕死人啦!!! 



 


4 則留言:

  1. 我早好多年前都有看, 我鍾意道格醫生 , 亦都鍾意Luka, 很憂鬱很有魅力 不過後來好似改了很夜才播, 之後就沒有再追, 你果然係忠實FANS

    回覆刪除
  2. 真可惜, 我並沒有睇ER, 其實之前都聽到佢好多好評, 但成日覺得不是睇開, 所以又無動力去睇, 15年真的唔易啊, 我都覺奇怪, 明珠有D戲都追, 唯獨呢套無睇播, eg : 24, 靚太唔易做, Hero, 尋人密探組, 凹凸容醫, 甚至剛新播的2分17秒, 為何唔睇ER呀???????/ 抵打

    回覆刪除
  3. 你真係忠實粉絲 !
    [版主回覆01/24/2010 22:34:00]係呀 ,雖然我係由第三個season先開始睇,但之後都搵返頭兩個season黎睇,以後個個season都有追嫁~~

    回覆刪除
  4. 大結局我都有睇,但個人都係鍾意最初個幾輯,可能鍾意的人物都不在,所以之後都無睇!!!
    [版主回覆01/24/2010 22:37:00]通常都係頭嗰D好睇D嘅 ,尤其Dr Greene死左之後真係小左個靈魂人物嫁~

    回覆刪除