2009年3月2日星期一

2009年2月日本東北8日溫泉之旅 - Day 1 (Part 2 漫遊仙台)

2月14日   星期六   (香港 > 東京 > 仙台 > 東京)


去到仙台十一點,響案內所兜左個圈問左D資料就立即出發去作市內觀光喇~~


仙台算係一個比較大嘅城市,D景點都需要搭巴士或地鐵先去得到。時間有限,我地只係打算去瑞鳳殿同青葉城址,所以搭 Loople Sendai 循環巴士就可以。巴士站響仙台車站西口15號站,每程收費250 yen,亦有 one day pass 只係600 yen,我地估計至少要搭三程,梗係買 one day pass 啦,又可以留念~~


Loople Bus 每隔15分鐘一班車,去到巴士站啱啱有班車,拿拿聲響車站旁邊嘅售票處買pass上車啦~~


去瑞鳳殿大約要十五分鐘,車上大部份都係遊客,好多人都係去呢個景點~~


要先行條長長嘅石級架~~              


瑞鳳殿據講係一個叫伊達政宗嘅藩主嘅墓地......伊達政宗係乜誰?最初我都無乜理會,只係記得睇過下旅遊書介紹話係自小獨眼架,不過去完仙台同松島就對呢位仁兄嘅事蹟好熟落喇,因為到處都可以見到關於佢嘅介紹,佢好猛料架,仙台都係多得佢當年大興土木先咁繁榮~~


入場費 550 yen~


呢個瑞鳳毆係七十年代根據十六世紀嘅古建築模仿而建,係桃山時期嘅建築.....桃山時期究竟又係咩?唔好意思,真係唔知,因為本本旅遊書都無解釋,只係話好華麗.....講真,我覺得一般啦,點都唔及故宮咁宏偉.....


我地去到仙台呢一日唔算好凍,中午都有十度八度咁上下,不過就勁大風,D樹葉俾D風吹到一地都係.....連個圍欄都吹跌.......


行行下見到有條好粗壯嘅「廢柴」....老爺話真係好想帶返香港送俾公司D同事喎~~


日本人D野有時都幾騎呢,無喇喇響咁古雅嘅地方有一排印有UCC字樣嘅櫈.....


離開瑞鳳殿,行緊去巴士站時見到有間店賣野食,果時十二點幾,落機後都未有野落過肚,咁就入去逛下睇下有無野啱食~~


間野係專賣蕃薯食品,右手面果件薯仔蛋糕係老闆娘介紹,191 yen,都幾好味~~


Loople Bus 嘅標誌


等左一陣就有巴士,我地下一個景點係青葉城址,即係仙台城跡,唔知係唔係因為觀光巴士,所以車入面個電子顯示屏都先進D,仲有影片介紹景點~~


到站就按鐘落車...(老爺話我好無聊,乜都影一餐....我鍾意呀,吹咩~~)


青葉城址位於青葉山上,又係伊達政宗1601年建造架,不過響1945年被美軍空襲燒毀,只有一小部份重建成功....所以講真,其實係無咩睇嘅......


只有一堆亂石....不過係十七世紀留存落黎嘅亂石....


城址上可以望到個仙台市~~


不過呢日真係好大風,吹到癡肺,攪左好耐都影唔倒一張頭髮無被吹亂嘅相.....


伊達政宗騎馬像


響城址隔離有座護國神社~


影低D紀念品就唔使買啦~~


附近有間頗大嘅手信店,賣好多牛舌食品,不過我地齋行無買~


之後就搭返巴士去一番町商店街,響定禪寺通市役所前站落車行過去就係....將近兩點,好鬼肚餓,我地就響一番町街果間利久食期待已久嘅仙台名物 --牛舌~~


我地點左牛たん「極」定食 (1600 yen) 同咖哩牛たん定食 (1200 yen)


牛舌沙律


牛舌好厚好爽口,一D都唔韌,yummy....~~~~~


香噴噴嘅咖哩牛舌,不過D肉就無咁厚


麥飯


牛舌湯,好清甜~~


食飽飽後就逛仙台呢條號稱東北最長嘅購物大街~~


又係どんぐり共和國,真係分店遍佈全國~


行行下見到有間店賣茶葉產品


綠荼就唔買喇,綠荼雪糕就梗係買黎試下啦...o-i-shii~~


呢間Agnes B都幾大,不過D款唔新囉,所以空手而回~~


有人響條商店街上面表演彈琴喎~~


見到呢間店嘅門口有小丸子賣,150 yen 一串,當然唔放過啦~~


條購物大街都好長,行下食下,穿過中央通就可以行返去仙台車站,因為想今日去埋三井 Outlet Park,所以都無好詳細咁行,總計響一番町街食多過買,只係響100 yen 店入左DD貨咋~~


呢座AER大廈就響仙台車站旁邊,旅遊書介紹話頂樓有免費室內展望台可以欣賞仙台市全景,不過時間所限我地無去,而且頭先響青葉城址都睇過仙台景啦,都係咁上下啫~~


返到仙台站就搭仙石線去中野,班次都幾密,大約十零分鐘就有一班車....呢條線嘅車門係要乘客自己按掣開關架,最初我地唔知以為道門壞左開唔倒.....真係大鄉里....


由仙台站去中野站只需要19分鐘,不過一晚無好瞓,上左車就算無位坐都竟然瞓著左~~


由中野站行去 三井Outlet Park 都要十零分鐘,去到已經四點半~~


滿懷希望可以響呢個Outlet血拚一番,不過最後都無咩買到,個Outlet唔算大,唔係咁多牌子啱買,再加上日元高企,真係唔係好買得落手,就連我一向必入倒貨嘅Coach都無野啱....老爺就更加空手而回,呢個Outlet竟然連Nike同一般嘅Sport Shop都欠奉....最後我只係響間精品店ViceVersa 用 1050 yen買左三對保暖襪,呢種襪響CitySuper有得買,要成70幾蚊一對架~~


行左個幾鐘就行晒成個Outlet,之後又要行返去中野站,因為買唔倒野,所以行得好沮喪....


中野站係個細站,六點幾已經靜英英....


返到去仙台差唔多七點,行左成日真係好攰,唔想再行,於是就響車站度食晚飯....因為諗住呢個trip應該唔會再黎仙台 hea,所以就決定食多次牛舌....響仙台車站三樓有條牛舌通,就響新幹線閘口旁邊,果度集合左好多間牛舌店,中午試過利久,今次就揀左呢間

仙台の名物牛タン焼の老舗「きすけ」の味をご賞味ください。取寄(とりよせ)も致しております。
 (http://www.kisuke.co.jp/)


老爺點嘅1.5入前三種定食


order嘅鹽燒牛舌定食.....感覺上利久D牛舌好似厚身D,口感好D


牛舌湯D料都無利久果D咁多....


整體黎講利久回味多D,而且呢間野D位比較窄,坐得無咁舒服,但埋單就貴過利久,計埋啤酒要4250 yen~~~~


食飽後就響仙台車站附近逛,行左一陣S-PAL商場,就行返去車站西口嘅手信街,響果度買左D牛舌食品咁啦~~


呢款牛舌有D似牛肉乾,不過好鬼韌,而且味道怪怪咁,食左兩塊老爺已經拒絕再食~~


之後就搭20:26開嘅新幹線返東京喇~


返到去東京,響Kiosk 同 Bellmart入左D小食就返酒店.....呢間酒店D房都OK,個style有D似商務客房~~


酒店房望出去可以見到東京夜景~


Hea 左一陣就沖涼瞓教,呢一整日嘅行程就完結喇....第二日就去秋田縣嘅乳頭溫泉啦,好緊張呀~~~~


---> Day 2 - Part 1 鶴之湯超騎呢泡湯記


 


 


6 則留言:


  1. 我07年上過去AER,麻麻地~ 無時間就唔駛去喇~
    [版主回覆03/02/2009 22:51:00]唔該晒....好彩無晒時間去~~

    回覆刪除
  2. 仙台Shopping有啲失望;但呢度D牛舌真係超正!
    [版主回覆03/04/2009 23:02:00]Shopping都真係返東京好D囉

    回覆刪除
  3. 枝廢柴好搞笑
    [版主回覆03/04/2009 23:00:00]~~

    回覆刪除
  4. 牛舌好好味咁呀!
    [版主回覆03/04/2009 23:00:00]係呀,真係好好味架,諗起又想食~~

    回覆刪除
  5. 第二天去田沢湖, 何解不在仙台住宿, 要專登回東京?
    [版主回覆03/15/2009 17:48:00]因為個機票加酒店套票係包兩晚住宿東京,所以就揀左頭尾兩晚返東京瞓囉~

    回覆刪除
  6. 我同你差唔多時間去東北;我8/2去,19/2返。全程都好少遇到香港人;14/2我係青森,所以應該遇唔到你喇!
    三井outlet仙台我都有去,我都覺得唔係好多嘢睇,我都只係買到一件外套。有興趣就嚟我個blog睇睇和分享。
    [版主回覆03/19/2009 23:04:00]好羨慕你可以去咁多日呀~~~

    回覆刪除