2009年3月22日星期日

2009年2月日本東北8日溫泉之旅 - Day 3 (Part 2 小京都角館)


2月16日   星期一   (妙乃湯 > 角館 > 松島)


離開田沢湖,我地出發去秋田縣嘅角館.....


沿路嘅景色好似一幅一幅嘅水墨畫~~


由田沢湖去角館,搭新幹線只需13分鐘,10:10就到喇~~


出左站D雪落得好大,又大風,天氣真係好Q凍!....比尋日響乳頭溫泉仲凍.......因為響角館大部份時間都係戶外行逛,我地拿拿聲響行李攞返D頸巾手襪同打底衫褲出黎去搵toilet著返晒上身先~~


之後就將D行李存放響locker.....角館站嘅locker係響出左車站外面嘅左手面嫁~


攪掂就去搵觀光案內所轉個圈......角館嘅觀光案內所響火車站前面,座建築物好古色古香喎~~


呢個觀光中心叫角館站前藏~


入面都幾大.....除左有一般嘅旅遊資料可以拎之外,仲有行李寄存服務,每件200 yen ....早知唔放locker放響呢度啦~~~


拎左D資料同地圖後,就開始冒住風雪嘅角館漫步喇.....


角館市唔係好大,基本上徒步就可以......佢最出名之處其實係因為十七世紀好多諸侯聚居響度,至今仍然保留住當年武士嘅宅地,加上市內嘅街道好古色古香,所以角館又有東北小京都之稱......不過近火車站所見嘅屋都係一D普通民居.....


行左一陣就見到西京家嘅路牌指示,不過睇書話呢個武家屋敷嘅商業味較濃,我地只得兩個多鐘響角館,所以唔打算去.....我地嘅目標係青柳家~~


再行前就去到武家屋敷通,兩旁有唔少古色古香嘅武家,夾雜住鋪上白雪嘅櫻花樹,好淒美嘅感覺,都幾有古都嘅風情嫁......


好多人黎角館都係因為呢處係秋田縣最出名嘅賞櫻花勝地.....不過響漫天風雪下角館嘅景色一D都唔輸蝕喎,可以話係另一種風味~~


老爺話呢個構圖幾有意境喎.....(????)


我知好無聊,但係唔知點解,次次見到郵筒我都會好先自然影低....


呢間野入面有野賣嫁.....尋日到衣家未shopping過,話之你幾趕時間,梗係拱入去掃返D貨先啦~~~


終於去到青柳家.....青柳家係武家屋敷最具規模嘅建築物,入面有好多個展館,所以又叫角館歷史村.....其實即係一個頗大嘅武士住宅主題公園~~


要收入場費500 yen 一位~


入口係「母屋」,青柳家D族人其實響呢度住到1985年先搬走~


展示左當年嘅食器~



武器藏....一樓係武器展區~


二樓係武士日常生活用品同擺設~


從武器藏二樓望出去有個好大嘅庭園.....望過去對面係秋田鄉土館~


武器藏隔離有個青柳庵,有D古代字畫同古書....無咩興趣,好快速行完.....


神明水.....D水好凍嫁~~


呢個日式庭園其實都幾靘~~


庭園入面有一系列圖畫展覽,介紹角館當年名畫家小田野直武嘅生平....都幾得意,D畫前面果個就係呢位人兄嘅石像~~


秋田鄉土館,入去要除鞋.....一樓都無咩野,以前係客室,而家用作工藝示範展場~


二樓就差D喇,係以戰爭為主題嘅展館....其中有我地最討厭嘅太平洋戰事.......一路睇一路媽媽聲..(響心入面啫...)


睇怕著得上呢件好似綿胎咁重嘅衫嘅人,佢嘅size都應該好巨大.....


山車,入面果條好似係龍噃~


響青柳家行左大約二十多分鐘就離開喇,因為不知不覺已經十一點九,我地要搭12:49開嘅新幹線去仙台,唔能夠響青柳家停留太耐.....我地不嬲參觀景點都總係要攪到趕頭趕命.....(無奈....歎氣....)


離開青柳家,向西面行過D就係檜木內川堤,堤畔種滿連綿嘅櫻花樹,可以想像春天櫻花滿開嘅話一定好浪漫、好靘~~


響檜木內川堤影完相,D風雪真係好鬼大,頂唔順,唯有兜返去武家屋敷通.....


漫天風雪下嘅武家屋敷通更加淒英~~~


睇睇時間已經就快十二點,仲有九個字嘅時間.......呢個時候係抉擇嘅時候,究竟應該行去另一邊嘅安藤釀造元睇(= 試食!)醬油,定係去醫肚呢,食飯嘅話又夠唔夠時間呢......


最後我地都係揀左去食野,一場黎到秋田縣,無理由唔去試佢出名嘅比內地雞就離開架.......咁啱行經有間食店叫櫻の里,拿拿林走入去啦~~


入面得一個女人招呼客人....已經有幾pair人響度等緊.....


12:00坐低,即刻order佢最出名嘅比內地雞親子丼~~


一路飲住茶一路好心急咁等野食.....


12:17我嘅比內地雞終於黎喇......D雞真係好嫩滑嫁....o-i-shii~~~


個湯入面有朵櫻花....


12:20老爺嘅咖哩雞飯先到.....不過佢不嬲食野都快過我好多.....五分鐘攪掂,仲可以去埋toilet,但係我仲係響度趕頭趕命咁食緊......


好趕呀......12:26終於食完,我一路飲埋D湯老爺一路去埋單先.....


12:28離開櫻の里.....老爺一路拖拉住我一路開恆turbo冒住風雪全速直衝向車站......我一路走一路喊救命.....


12:42終於氣羅氣喘咁走到車站啦~~~~


12:49開嘅車,即係仲有7分鐘時間啦......老爺去locker攞返D行李,至於我呢個購物狂,雖然氣都未抖順,就梗係拱入去車站隔離間souvenir shop 橫掃一下先啦~~~~


12:46好開心咁買完野出黎......12:48上左車搵埋個位......12:49開車喇......


趕頭趕命響兩個零鐘頭行完角館,我覺得冬天飄雪下嘅呢個小京都都幾值得遊覽.....至於所謂古都風情,其實都係集中響武家屋敷一帶.....叫得小京都,即係京都袖珍版啦,梗係無京都咁靚格,但係有時間響度漫步幾個鐘,絕對係唔錯嘅選擇囉~~


告別角館,告別秋田縣.....我地向另一站松島進發~~~~~


---> Day 3 - Part 3 松島一‧海灣的優悠


5 則留言:

  1. D相好靚0番!但點解你要打格仔,掃了點慶!其實都唔緊要啦!
    [版主回覆03/23/2009 22:07:00]唔打格仔唔得嫁,我響公司惹埋好多仇口,俾佢地見到我個真身,一定會攞去打小人咁打嫁......而且我真係幾樣衰,費事嚇親人就唔好啦~~

    回覆刪除
  2. 我地嗰日去角館都係漫天風雪,不過冇食到比內雞。
    [版主回覆03/23/2009 22:03:00]比內地雞真係好好味,至今難忘~~

    回覆刪除
  3. 每個人總有自己的愛好, 你鍾意影郵筒, 我鍾意影宅急便, 都是唔知點解
    [版主回覆03/23/2009 22:03:00]係呀,影嘅時候好似好無聊,但之後睇返又幾得意.....
    宅急便....你仲奇怪過我喎~

    回覆刪除
  4. piggybread :          真係好大風雪喎 , 果個 "青柳家" 類唔類似 "登別" 果個忍者村 ?   聽講有個 "貴志川貓車站" 係咪 "東北" 架 ? 
    Bye Bye !
    [版主回覆04/27/2009 23:17:00]同忍者村爭好遠,呢個只係展覽館啫,登別嗰個成個主題公園~~
    貴志川貓車站好似係響和歌山喎~~

    回覆刪除
  5. 其實當年我都好有興趣去[角館], 但冬天落雪, 帶住囝囝去未免唔方便, 所以都係等下次有機會, 在春天才去欣賞枝垂櫻!
    [版主回覆09/08/2009 23:39:00]唔係呀,我見你帶住囝囝上藏王山睇樹冰都無問題......角館真係幾有風情,櫻花滿開應該好正,希望你可以出年成行 ,不過我成日都覺得要夾得準賞櫻時間好難~

    回覆刪除