2009年3月21日星期六

2009年2月日本東北8日溫泉之旅 - Day 3 (Part 1 告別乳頭溫泉鄉)

2月16日   星期一   (妙乃湯 > 角館 > 松島)


第三日!晨咁早就起身,梳洗後當然先拱去浸浸個雪見風呂先啦~~


呢件棉襖.....好似千年日劇戀愛世紀,有一幕理子同哲平都係著住呢種棉襖食火鍋嫁~~


首先走去浸下個混浴先,尋晚黑媽媽其實唔係好睇得清個景,朝早黎睇雖然個天仲未好光得晒但已經好靚,又落緊雪呀....我真係好鍾意飄雪下浸浴嘅感覺~~~~


一朝早已經有幾個人響度浸緊,不過個金湯夠大,所以唔覺得迫,不過有兩個男人霸住左最外圍位置好耐都唔走,果個位睇個瀑布係最近嫁,想話移過去始終唔係幾好意思......


響金湯浸完見銀湯無晒人就即刻走過去浸.....銀湯依然熱過金湯,浸完後發覺辣到成身紅卜卜~~


我地記得尋日預約貸切風呂時,個女職員係有兩個時段俾我地揀,一係夜晚十一點,一係第二朝六點,我地估計我地或者係最後一批預約嘅人,咁朝早六點呢個時段就有可能無人預約,又或者有人預約但D人已經浸完走左呢......所以浸晒兩個混浴後,我地就走過去貸切果邊裝下囉.....


去到發覺真係無人!一於唔理三七廿一,即刻拱入去鎖埋度門跳入個浴池浸返夠本啦~~


呢個就係貸切風呂喇,望出去其實都係個瀑布景,不過側D咁解啫,攀個頭出去係可以見到個混浴金湯嫁.....


終於都浸夠喇,之後就返房換衫同執野~


清晨妙乃湯嘅雪景好靚呀~~~


妙乃湯有三個時段食早餐,7:30,8:00同8:30,我地因為想搭8:40開嘅巴士出返田沢湖,所以就揀左最早7:30食早餐.....


朝食安排響和室食,即係要坐.tatami.....不過和室嘅佈置好典雅~


窗外落住好大雪喎~


我地座位旁邊有個火爐嫁,好溫暖呀~~


早餐其實已經放定晒響度~~


老爺煎嘅蛋好靚~~


我煎嘅蛋好似一舊野.....


最瘀係我唔係好敢響大庭廣眾下打開蛋殼,要老爺幫我打....,咁啱俾個女侍應睇到,佢好似望住外星人咁望住我......當然,我係唔會介意佢咁膚淺嘅目光,我係做大事嘅人,廚務D野從來唔係我嘅強項......


睇下我指住果兩碌野......個侍應示意我地將佢倒落個碗度然後攪攪攪,再落埋前面果杯野 (好似係醋) 同粒梅......


Oh! No!!!.....折開原來係納豆!


舊野好sticky嫁,仲好鬼難聞......真攞命!整完之後隻手臭左成日~~


完成後嘅賣相......想我試食?No way!老爺試過就話好好味,不過我諗佢係講反話,因為佢食到想嘔白泡咁樣......


玩完食完仲有咖啡.....個杯好靚呀~~


D咖啡糖係不規則形狀嫁~


個朝食睇落好似唔係好多野,不過食落原來好飽.....


食飽後就返房執埋D行李,攤抖一陣就去check out喇.....好貴呀!~~


攪掂check out就諗住行出去巴士站等巴士出返去田沢湖,都未踏出門口,有個女職員就問我地係咪搭巴士,又叫我地唔使出去等,佢會出去幫我地睇住,巴士到就叫我地出去.....我地有D唔好意思,不過好快就有第二個女職員攞左兩杯茶出黎叫我地安心坐下先.....見佢地咁熱心,咁就坐低飲杯熱茶先啦~~


坐左一陣,我地都係走左出去,因為記起尋日黎嘅時候趕頭趕命,個門口都未影過相喎~~



外面都落緊幾大雪.....之前叫我地響入面等果位職員原來響門口掃緊雪,佢好好人仲幫我地影合照......影影下相又有另外一個女職員走出黎,佢見我地無無聊聊咁就叫我地返入去室內等,仲一路推我地入去一路話「大丈夫」.....我地唯有乖乖地走返入去,結果兩個女職員一齊響室外凍冰冰咁幫我地等巴士,其實我地真係覺得非常之唔好意思....


無咩做就又影下相啦~~


等多一陣架巴士終於黎到,果兩位女職員走入黎通知我地仲幫我地拎行李.....


出到去好大雪,一個女職員就開左把摭幫我地摭雪,佢一路幫我地擔住把摭一路送我地行到去巴士門口......另一個職員仲恐怖,竟然唔知響邊度拎左張類似木櫈仔嘅踏級放正響巴士門口位,方便我地上巴士......上左車仲一路鞠躬一路同我地講 bye bye .....佢地咁殷勤嘅服侍態度真係令我地好感動,果剎那心入面真係有一種好唔捨得嘅感覺.....日本人真係好有禮貌,尤其係日式旅館嘅服務員,佢地嘅服務態度真係令人覺得好舒服好窩心,姑勿論人地係真心定假意,就算佢地只係職業上嘅需要,至少人地真係真心做好呢份工......


懷住依依不捨嘅心情離開妙乃湯......巴士向住田沢湖嘅方向駛去,車窗外白雪好似鋪天蓋地咁,如此良辰美景,我同老爺都話將來有機會一定要再黎玩過......


巴士去到田沢湖畔....尋晚我地已經商量過,如果去田沢湖畔觀光,搭環湖巴士要成一個鐘,尋日見田沢湖灰濛濛一片,因為有過北海道洞爺湖嘅經驗,驚又會係冷清清無咩睇,我地行程緊密,寧願早D去角館,所以就決定放棄田沢湖喇~~


返到去田沢湖車站,雪依然落得好大,天色都幾陰暗.....


我地搭9:57開嘅新幹線落角館....


月台靜悄悄,一地都係白雪~


田沢湖,bye bye 啦....乳頭溫泉鄉,bye bye 啦.....我地一定會再黎嫁~~~~~


---> Day 3 - Part 2 小京都角館


3 則留言:

  1. 納豆真的很難吃,我試過一次以後都不想再吃

    回覆刪除
  2. 我地嗰次坐巴士返田沢湖站時架車停係妙乃湯時都見職員攞凳仔俾個客上車,蟹場就冇咁好服侍,下次有機會再去乳頭溫泉一定要住妙乃湯。
    [版主回覆03/23/2009 22:12:00]妙乃湯職員真係好nice嫁,幾個風呂都好正,有機會一定要去享受下囉~~

    回覆刪除
  3. piggybread :          好奇咁問 , 浸混浴果陣 , 係咪全部女性都會包毛巾 , 有冇見過D好豪咁 , 乜野都唔包就咁同D人一齊浸 ?    個瀑布景好靚呀 , D雪厚到好似棉花咁 ,   日式早餐 ~ 夠特式 , 不過納豆就真係咪攪 , (雖然未食過 , 不過味道方面 , 聽過太多負面評價 , 怕怕) 果張 "收領書" , 真係好甘呀 ,    不過咁既招呼 , 乜都抵番晒 ,   洞爺湖發生過乜野事 ? 去Check 先 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆04/26/2009 13:16:00]浸過幾次混浴都無見過有女人剥晒唔包毛巾喎,有得包無理由咁蝕或唔包啦~
    納豆D味真係好難頂,不過我睇流行東京見杜如風成日食得咁滋味,真係唔到你唔信甲之砒霜,乙之熊掌呢一句話!

    回覆刪除