2009年3月10日星期二

2009年2月日本東北8日溫泉之旅 - Day 2 (Part 2 蟹場溫泉)


2月15日   星期日   (東京 > 田沢湖 > 乳頭溫泉鄉)


離開鶴の湯,搭返旅館專車出返去アルパこまくさ站,等14:44巴士去妙乃湯~~


乳頭溫泉鄉總共有七個溫泉,除左鶴の湯地點位處一角,其他幾個湯都比較集中,步行過去就可以,所以我地就先去妙乃湯check in 同放低D行李先再去蟹場同孫六浸湯囉~~


等緊巴士時就入去候車室逛下,入面好大.....睇真呢個其實唔係真正嘅候車室,係一個溫泉館喎,可以響度日歸浴都得~~

アルパ駒草での乗車風景のイメージ
(官方網頁圖片)


響鶴の湯浸完浴都未曾食飯,真係好鬼肚餓,不過呢處無咩野食賣,我地只係買左個麵包同D蒸餾水,老爺話浸完浴流失好多水份,要飲返多D水..... (其實我唔係好明佢講乜,不過佢啱啱響鶴の湯受過創傷,佢話乜就乜啦~~)


Hea 左一陣,巴士就到喇,好多人落車,又有好多人同我地一齊上車.....巴士行左大約十分鐘就到妙乃湯啦~~~


妙乃湯旅館個外形好靚呀~~


攪掂左 check in,個女職員同我地講解左旅館嘅設施,confirm 埋晚餐同聽朝早餐時間,就帶我地去我地間房喇~~


我地今次訂嘅房係叫櫻館 (さくらかん),係全個旅館最貴嘅個室,有景同埋最重要係有toilet,夜媽媽無toilet 好唔方便,所以寧願貴D都係咁話.....因為全間旅館只得17間房,好驚訂唔倒有toilet 嘅房,所以我早響十一月一留意到可以訂房就第一時間上網reserve 喇~~


有張搖椅可以舒舒服服咁坐響度欣賞窗外嘅雪景嫁~~


窗外可以見到個人工瀑布,好靚呀~~


放低行李,我地就拿拿聲出發去浸今日第二個秘湯 -- 蟹場溫泉~~


臨離開妙乃湯之前,同職員預約左個貸切風呂,不過太遲約,只係剩返今晚11:00時段.....是但啦,反正呢間旅館D個室係無電視架,夜晚無咩做去浸下私家風呂都好啦~~


呢個瀑布就係響我地間房望出去果個瀑布喇.....右手面係旅館,二樓第一間就係我地間房啦~~


由妙乃湯去蟹場,行大約六、七分鐘倒,途經大釜溫泉,不過時間所限,而且呢個湯係無混浴嫁,所以我地今次唔會去浸呢個溫泉~~


行過條斜坡就到蟹場溫泉啦~~~


呢個溫泉旅館正常D,要除鞋換過旅館嘅拖鞋,經過reception俾左錢先可以去浸浴,唔似鶴の湯,多人嘅時候衰D唔走入去事務所就直入去浸湯都得~~


俾左入浴料,每人500 yen,個職員同我地講解左內湯同露天混浴嘅位置,仲提醒我地去露天風呂要經過一條雪路,記得著旅館供應嘅水鞋,好nice 呀~~~


時間所限,我地只係去露天風呂,即係唐子の湯~


跟住指示行左無耐就去到通去露天風呂嘅出口,門口有一堆水鞋.....著左鞋推開門就向混浴進發啦~~


要經過一條長長嘅雪路嫁~~


仲要行落一條鋪滿雪嘅樓梯.....名附其實嘅秘湯呀~~


落埋條樓梯就見到個混浴露天風呂啦~~

(官方網頁圖片)


望過去見到都有七、八個人響度浸緊.....風呂旁邊有間木屋仔,應該係更衣室~


落到去間更衣室發覺好簡陋嫁,一邊男一邊女,連門都無!一路除衫一路可以同老爺隔住塊板講野,而且因為無門關係,企響度已經可以望到個外湯,即係話基本上個風呂某D位置係可以望入黎女更衣室!.....呢度又係無沖身設備,又無暖氣,真係凍到滕滕震.....


下面張相係響蟹場嘅宣傳單張影嘅,想俾大家睇個更衣室係好open好簡陋嫁~~


除晒衫包返條毛巾就出去跳入溫泉度浸.....呢個浴池都幾大,而且D水好似熱過鶴の湯,一路浸一路欣賞四周嘅雪景,個感覺真係好正好舒服呀!.....個湯周圍都係鋪滿白雪嘅樹景,伸出手就可以玩下雪,好過隱嫁~~~


下面張相係經過裁剪.....呢個只見半身圍住毛巾只係唔覺意露左小小膝頭嘅人就係我喇.....上半身係唔可以睇嫁~~~


留意下呢個湯D泉水比鶴の湯清好多,水入面仲有一條條好似蟹肉咁嘅野響度浮浮下.....唔知係咪咁原因所以叫蟹場溫泉呢~~~


同我地一齊浸呢個湯嘅大部份都係男人,除我之外只有一個女人,佢都同我一樣有圍毛巾,另外仲有一班後生D嘅男仔.....咁我梗係唔放過機會落足眼力睇俊男啦.....老爺就慘D,因為果個女人身型比較龐大,老爺話無咩興趣睇喎......浸左一陣連個女人都走埋~~


呢個湯周圍好多石,細心睇石頭同石頭之間嘅空隙都有好多一條條類似蟹肉嘅物體....都幾核突....


浸夠後就上返去著衫,今次有經驗醒水帶定多條乾毛巾抹身~~


著晒衫離開時,有個男仔唔知做乜野赤裸裸咁蹲左響個湯旁邊果條小路度,佢背住我地面向條樓梯唔知望乜,我地行又唔係唔行又唔係....佢D同伴就笑住呼喝佢,佢先知有女仔響佢後面昅緊佢.....跟住就好鬼尷尬咁起身跳返落水,當然響佢掉轉身半向我地嘅時候,佢嘅全相已經一覽無遺啦......所有人都忍唔住笑晒~~~~


出返去大門口著返鞋就離開喇.....呢間旅館嘅外形雖然唔及鶴の湯同妙乃湯咁有特色,但係個混浴露天風呂就好隱蔽,而且環境優美,以混浴黎講一D都唔差得過鶴の湯,值得推薦~~~


Bye bye 啦~~~


告別蟹場,我地繼續向孫六溫泉進發.......


---> Day 2 - Part 2 趕頭趕命泡孫六


9 則留言:

  1. 妙乃湯嘅櫻館幾錢一晚呀?有toilet方便好多~~~
    [版主回覆03/11/2009 22:40:00]連入湯稅共19950 yen 一個人~~

    回覆刪除
  2. 真的是蟹肉嗎?
    [版主回覆03/11/2009 22:37:00]唔知呀,應該唔係掛,無理由無啦啦咁多蟹肉放響度~~

    回覆刪除
  3. 我本來都想訂妙乃湯,但太遲(1月)訂唔到,唯有訂蟹場,但我地都冇去到妙乃湯浸日歸溫泉,因為到達嗰日趕唔切,第二日就撞啱日歸溫泉休息,最後我地只去孫六和大釜。
    [版主回覆03/19/2009 23:01:00]妙乃湯住宿唔錯嫁,不過個晚餐就爭DD
    蟹場住宿同食物OK嗎?等我得閒去睇下你個blog先.....

    回覆刪除
  4. 你d相同內容好有用呀,將會係我經歷之一,多謝 話時話,條美腿幾靚呀 等我都影返張.係媧,你部相機收埋係邊嫁?
    我會搭8:45去乳頭温泉,照你方法叫觀光社車駅d職員幫手,咁早唔知開未呢?你有無印象開幾點?(我上網look唔到office time)
    [版主回覆03/26/2009 23:00:00]我地通常將部相機放響個浴池邊囉,你記得將部機先入膠袋呀,最好係用密實袋~
    唔好意思,我無留意觀光社開幾點喎,不過我諗九點鐘點都應該開左掛....

    回覆刪除
  5. 你無買日歸帖嘅?如果去哂咁多个温泉就抵到爛!! 我都住妙乃湯,仲自動有discount比我,所以好開心 . 一場嚟到,更係想去哂咁多个啦
    [版主回覆03/26/2009 22:51:00]無買呀,因為好似要響住宿嘅酒店先買倒,我地第一站未去妙乃湯....同埋我地都只係去三間旅館日歸,夾埋都係1500yen~
    點解妙乃湯會有discount比你咁好嘅??

    回覆刪除
  6. 咁就noway啦,焗住去妙乃湯先lu,隨緣啦 Discount,唔知呢?可能我早book(兩至3个月前book)下次有心去,你都試吓早d book .我見你係買package, how much呀?我今次去單買ticket,$2500,因為去得10天,淨去東北玩囉 另外,睇到你係東京,嘜d人咁吋,真係要認住个兩條某李(希望我見唔倒)
    [版主回覆03/28/2009 00:07:00]嘩!去十日咁多,除左乳頭溫泉仲去邊呀? 四月去會唔會有櫻花睇?

    回覆刪除
  7. I hope so.今次去哂東北(除咗十和田同五色沼,我覺得秋天去更靚,依家一般)青森,八户,秋田,盛岡,仙台,山形,会津,大內宿.....希望行程順順利利,所以依家成日look人地d blog,吸收經驗,你地都幫助我地呢d新手唔少嫁 回來再分享, thank you
    [版主回覆03/28/2009 11:44:00]去晒咁外地方好正喎,希望你玩得開心D,返黎記得同我地分享呀~~~

    回覆刪除
  8. 不好意思, 因為未試過自己訂溫泉酒店, 請問要多久前預約呢? 都是從網上訂就可以嗎?謝謝!
    [版主回覆04/04/2009 00:12:00]每間溫泉旅館都唔同,最好上網check check先....妙乃湯就三個月前可以上佢個web site做reservation.....有D旅館只可以經電話或fax預約,間間都唔同,其實亦可以響Jalan做booking,都幾方便~~ ( www.jalan.net )

    回覆刪除
  9. Piggybread :         睇番D雪景相 , 令我諗番起 "北海道" 既日子 , 正 !
    另外原來日本仲有地方係 "男女同浴" , 仲以為一早已經絕跡江湖添 ,  聽人地講話 , 包住條毛巾浸落溫泉果度唔係幾好 , 不過果D秘湯如果唔係咁做 , 容乜易俾人睇蝕晒 , 尤其我呢D美少女 ,   真係無奈 .
    Bye Bye !
    [版主回覆04/19/2009 23:47:00]其實除左東北,日本仲有其他地方有得浸混沿嫁~
    大部份地方嘅混浴都無話俾包毛巾,係乳頭溫泉幾個風呂話OK我先敢試咋,話晒我曾經一度同你一樣都係美少女嘛~~

    回覆刪除