2009年3月18日星期三

2009年2月日本東北8日溫泉之旅 - Day 2 (Part 5 妙乃湯‧下篇)


2月15日   星期日   (東京 > 田沢湖 > 乳頭溫泉鄉)


響房hea左一陣,夠鐘就落去樓下食晚飯~


妙乃湯有兩個食事處,其中一個係我地最唔想坐嘅tatami.......其實做人每日都係為兩餐啫,可以嘅話梗係想坐得舒舒服服慢慢食啦......好彩今次安排我地坐枱櫈~~


食事處嘅間格都幾雅緻嫁~


無啦啦有幅唐詩響餐廳角落.........九唔搭八.....


每張枱都放左個木牌標示屬於自己個室嘅名嫁~


非一般的筷子套~


菜單


餐前酒.....先乾一杯~~~


前菜


聞名嘅佐藤養助稻庭烏冬, 可惜份量好小,兩啖攪掂....


刺身,又係好小,得四件....


漬物


西京燒魚....o-i-shii~


蘑菇湯


天婦羅....得兩小件.......


煮物


雜箘鍋


另外多order一樽sake~~


呢餐鄉土料理都算OK啦,只係略嫌無乜肉食,不過我地成日只係食過一個麵包,再加上浸完溫泉,真係好肚餓,所以都食得好滋味,老爺更加連食三碗飯~~


飯後嘆杯麥茶先~


仲有最愛嘅雪糕~~


食飽飽就響旅館逛下~


接待處


有電腦喎,仲係算係幾新款添~


老爺幫我上網check下E mail~~


電腦旁邊有部古老電話,下面放左三種唔同強度嘅老花眼鏡,莫非俾人用黎上網用?真係幾周到~~


逛完就返番房,已經幫我地鋪左床鋪喇~


仲幫我地換過晒D茶杯~


我地預約左十一點貸切風呂,所謂貸切風呂又叫家族風呂,即係租用溫泉浸私家湯,妙乃湯住客可以免費預約一個鐘頭嘅時段.....未夠鐘浸浴只能夠響房吽.....無電視睇真係有D唔慣,人就係咁,平時響酒店成部Plasma棟響度,硬係唔會點睇,而家無電視就反為唔知做咩好!無無聊聊攤抖左一輪,差唔多捱到十點就再出發去浸浴喇~~


夜晚男女湯已經調轉,今次呢邊風呂嘅擺位無之前果邊咁複雜,除晒衫響脫衣所行出去就係銀湯,再出去係金湯,兩個都係內湯,再出去就係混浴露天風呂~~


未夠鐘浸貸切風呂,梗係又去浸下個混浴風呂先啦.....夜晚金銀兩個混浴風呂都一樣有人響度浸緊,不過今日浸過咁多次混浴,已經唔會覺得尷尬.....個金湯因為D水無銀湯咁熱,而且係全露天,對正個瀑布,所以浸得好舒服.....浸浸下仲落埋雪,D雪飄落塊面度,個感覺真係好爽!


因為頭先響混浴入口見到有個女仔由男湯果邊返入黎,而內湯同混浴都唔再見佢蹤影,估計佢應該係浸完十點時段嘅貸切風呂,所以我地浸完混浴就走去貨切風呂睇下有無人浸緊.....


係咪好空泛唔知我講乜?唔緊要,有興趣可以細心睇下下面張map就會明我嗡乜嫁啦.....貸切風呂係響八點後時段男湯(右面藍色)果邊,行晒條木板通道會先經過貸切風呂嘅入口,然後先至到露天混浴.......


去到貸切風呂見度門開左,果然係無人浸緊,我地見當時都已經差唔多十點九,睇怕上一手嘅人應該浸完唔會再返轉頭浸掛,於是就走入去鎖埋門,一於提早享受下個私家風呂先啦~~


呢個貸切風呂唔算好大,不過兩個人一齊浸就絕對綽綽有餘......D水好鬼熱,第一下真係辣到成個人彈起,慢慢適應左就OK.....風呂係半露天,浴池望出去依然係瀑布雪景,不過個角度有DD唔同咁囉~~


浸夠後都係十一點過D,其實預一個鐘俾住客似乎係多左D囉.....浸完就同老爺暫別各自去下個內湯。內湯入面嘅金同銀湯都無咩特別,而且煙霧迷漫好鬼焗,浸左一陣就離開返房喇~


返到房攤抖一陣就瞓教喇......今日浸左六、七次浴,真係乜都夠晒,單係除衫著衫嘅次數都數唔清,響咁寒冷嘅天氣下不斷赤身露體都無冷親真係奇蹟!


第二日嘅行程又騎騎呢呢咁過左去,第一次浸日歸浴,雖然趕頭趕命,但係玩得好開心,而且真係好難忘.....不過我諗老爺會比我更深刻囉,無乜邊幾個人會先響漫天風雪下好似香港先生咁當眾表演真人騷,然後再光脫脫跣一鑊.....唔係人人都有咁嘅機會嫁~~~


懷住好滿足嘅心情去瞓教喇.......Good night~~


---> Day 3 - Part 1 告別乳頭溫泉鄉


3 則留言:

  1. 如果不是住客只是作日歸浴, 可以租貸切風呂嗎? 是否需要另繳費用? 
    [版主回覆04/19/2009 23:39:00]我都唔係好知,不過我諗應該要另俾錢囉,因為始終都係包左個地方嘛~

    回覆刪除
  2. piggybread :        我就同妳相反 , 我就至鍾意Tatami , 真係好正架 .   有晒菜單咁喎 ,  幾好 , 碟碟都 "的的式式" 咁 ,     呢間旅館都幾攪野喎 , 居然有部咁 in  既電腦度俾人用 , 真係 "虎藏龍" 呀 ,  但有房間又冇電視喎 , 令人廢解 ?
    Bye Bye !
    P.S. :  "喫茶去" 好容易令人聯想到飲下午茶 .
    [版主回覆04/25/2009 00:23:00]唉~我都唔知點回應你好.....對於我地呢D上左年紀嘅人黎講,要坐響地下個幾兩粒鐘食餐飯,嗰種辛苦法真係唔係你地D後生女所能夠想像.....
    房入面無電視係因為佢地想俾客人一種原始同隱秘嘅感覺喎,其實可以request,我地check in完出去時都見到好多部電視放左響走廊,不過唔知使唔使另俾錢~

    回覆刪除
  3. HI...我想問訂乳頭溫泉鄉既酒店點訂好? 我試上妙乃湯網頁查空室予約 紅葉館 (トイレ・洗面所なし)
    ・ 桜館(Sakura-kan) (景観渓流側 トイレ・洗面所付)
    ・ 椿館(Tsubaki-kan) (トイレ・洗面所付)
    ・ 紅葉館(Momiji-kan river view) (景観渓流側 トイレ・洗面所なし) 顯示: 20
    休前日・シーズン料金
    ×
    予約終了 係咪即係FULL 晒 ? 咁點算呢???
    [版主回覆01/21/2010 23:03:00]妙乃湯我當日係直接響佢個web site 做 booking,不過好搶手嫁,你想book幾時呀? 而家先訂二月都好難有房,鶴之湯就更加唔駛諗,如果你想stay響乳頭溫泉可以試下蟹場,再唔係可以考慮book田沢湖D旅館,第二朝先入乳頭日歸浴~

    回覆刪除