2009年3月25日星期三

2009年2月日本東北8日溫泉之旅 - Day 3 (Part 3 松島一‧海灣的優悠)

2月16日   星期一   (妙乃湯 > 角館 > 松島)


離開角館,繼續下午嘅行程......


由角館去松島,首先要搭新幹線返仙台~


沿線嘅風景好靚.....我最鍾意呢種一望無際嘅雪地,遠處有幾間零星嘅小屋.....


坐左個幾鐘,14:25就到仙台.....由仙台去松島有兩條線,一係東北本線,一係仙石線.....東北本線14:44有一班車開,所以我地就揀左搭東北本線~


15:07就到松島站喇.....松島呢邊嘅天氣同秋田爭好遠,只有點點嘅雪花,比起今朝響角館實在唔算係太凍囉.....無白雪鋪蓋嘅車站顯得有D蕭條嘅感覺~~


松島車站係個好細嘅車站.....出左站我地打算先去酒店check in 放低D行李先.....我地今晚入住嘅酒店叫絕景の館,酒店個web site 話由車站去酒店要徒步15分鐘,不過我地費事邊行邊搵,所以打的算.....


好彩打的咋,因為條路都幾長,而且沿路無咩景睇.....間酒店仲要響個小山坡上面嫁,拖住D行李咁搵路都好麻煩喎....打的都係600 yen 啫~~


就係呢間酒店喇.....


間酒店靜英英,入到去個reception無職員響度,按鐘等左一陣就有個女職員出黎,佢都識講D英文,招呼都算OK嫁,攪掂check in 後就帶我地上房~


我地住響103號房~


叫得絕景の館,由房望出去嘅景梗係唔差啦.....睇到成條福浦橋嫁~~


我地入住嘅係露天風呂付和室,即係有私家風呂嫁~~


呢個係露台,可以好悠閒咁坐響度望個海景~


呢個就係個私家風呂喇......咪住先,點解唔同網頁上嘅樣噃?????.....


呢個先係酒店網頁上顯示嘅露天風呂付和室嘅展望風呂喎.....

露天風呂


不過酒店有註明話呢款風呂只係其中一例.....咁即係話佢地唔係一定保證俾呢種我地啦.......


放低D行李,差唔多三點半,我地即刻出發去市內觀光喇~


間酒店響個小山坡上,所以要行返落山....本來松島市內有條循環巴士線,每程收費一律100 yen,不過時間夾唔啱,所以唯有用腳行啦~~~


落到山下面行左一陣就見到條血紅色嘅福浦橋,條橋通向福浦島,島上面有個植物公園....冬天睇怕無咩花睇啦,而且行條橋要收費200 yen,離遠影張相算把啦~~


我地嘅目標係伊達政宗歷史館.....係呀,又係呢條友呀,上次響仙台都介紹過佢響仙台同松島好出名啦~~


松島市其實唔大,D景點都好集中,行十零分鐘就到喇~~


入場費要1000 yen,不過有折扣卷,可以平200 yen....共通折扣卷酒店有得攞嫁~~


其實最初黎呢個歷史館都係抱住到此一遊嘅心態,不過原來佢係一座蠟像館,以伊達政宗嘅一生而劃分左25個展區,每個展區好似講故事咁介紹佢嘅生平.....D蠟像都做得幾神似,每個展區仲有中文介紹,幾有趣,其實OK喎,幾值得去嫁~~~


伊達政宗係宮城縣嘅歷史猛人,佢19歲就繼承家業,年紀輕輕就以個人嘅智慧同勇氣屢獲戰功......不過佢同期咁啱有豐臣秀吉同德川家康,兩個人響全國嘅名氣都大過政宗公囉.....淨係睇日劇都唔覺有做過佢就知啦~~


伊達政宗細個時因為天花而右眼失明,所以又叫獨眼龍政宗.....中間果個細路就係佢喇....成個女仔咁噃~


歷史館有兩層....睇下人地幾周到,不良於行嘅都可以坐呢張電動椅上二樓嫁.....我叫老爺試下坐睇下點運作,佢竟然鬧我痴線.....


老爺好老土,最鍾意影埋D兒童不宜嘅野......呢個其實係政宗公個老婆,響度餵緊奶俾佢地個仔食~~


政宗公著晒盔甲去打仗喇~


就係呢D戰事圖喇,有好多幅嫁.....老爺好似鏢童上左身咁,每見一幅就一輪嘴咁響度旁述個戰情.....好似講馬咁,笑到我出唔倒聲~~~


呢個展區,其實唔係好知邊個係政宗公,因為搵極都搵唔倒邊個係獨眼.....


伊達政宗最後嘅俏像~


睇完個歷史館,近出口有個souvenir shop,梗係又發揮我天生購物狂嘅本性啦~~~


入左D貨後就好滿足咁走喇.....我地沿住條國道45行下條松島購物大街.....其實條街唔係好長,而且當時已經四點半,好多舖已經close左,想話搵間賣燒生蠔嘅店都無~~


就係響呢間店行緊嘅時候,老爺D同事不斷咁打電話黎講公事.....好騷擾人呀)))))))....攪到我無晒心情買野!!!!!!


有用備長炭火燒嘅燒餅賣,梗係唔放過啦....


好大個燒餅....即燒嫁,yummy~~~


就收舖,有割引呀,買返D返香港做手信先......


之後我地就行去松島嘅標誌景點 -- 五大堂


要行過呢條赤紅色嘅木橋去對面個小島,五大堂就響個小島上~


條橋中間係空嫁,睇到下面D海水,水流都幾急,企響上面都有D驚嫁....


呢座就係五大堂唯一嘅建築物,入面放左五大明神像,不過無得入去,只可以影外面~


小島上種左好多松柏.....遠望過去都見到成個松島灣仲有好多其他小島群~~


黎到松島,點都要影下D松葉嘅大特寫掛~~


呢間係松島比較出名嘅酒店 -- Century Hotel,細妹舊年十二月黎住過,話個晚餐好鬼正喎~~


離開五大堂差唔多五點,我地就沿岸邊優優悠悠咁漫步返去酒店~~


雖然天氣寒冷,但一邊欣賞廣闊嘅海灣,一邊響一點點嘅白雪下漫步,都幾寫意呢~~


D小島真係好似小盆栽~~


行左一段路,個天開始黑,好似凍左好多,見路邊有自助機賣熱飲,即刻整番罐熱粟米湯暖下個身先~~


行到返去酒店已經五點半,個天將近黑晒.....而今日嘅戶外行程亦完結喇,之後當然係酒店嘅泡湯同晚餐時間啦.....(待續)


---> Day 3 - Part 4 松島二‧絕景の館


1 則留言:

  1. piggybread :           呢part都唔錯 , 冇乜點落雪 , 行步路都易D ,  粟米湯 , 熟口熟面喎 .
    Bye Bye !
    [版主回覆04/27/2009 23:11:00]係易行D,不過講到底冬天去日本總係想見到落雪嘅~~
    你一提起粟米湯,我就記起你直接用煲煲滾罐湯....諗起都有D驚

    回覆刪除