2009年3月12日星期四

2009年2月日本東北8日溫泉之旅 - Day 2 (Part 3 趕頭趕命泡孫六)


2月15日   星期日   (東京 > 田沢湖 > 乳頭溫泉鄉)


離開蟹場就快步向孫六溫泉進發....行返出去大釜溫泉,旁邊有條路棟左個牌指示去孫六嘅方向....


呢個溫泉嘅地點好偏僻,公共巴士去唔到不特止,私家車去到一半亦都入唔倒去,因為後段D路好窄,一定只可以步行先去得到....真正嘅秘湯呀~~


去孫六途中會繞過妙乃湯嘅後山,望過去見到旅館外面嘅人工瀑布嫁~~


由蟹場去孫六需要行大約二十分鐘,呢個旅館日歸浴嘅時間係至到五點,當時已經過左四點,真係好趕.....


其時天色已經開始暗,沿路一個人都無,又唔覺有街燈,我地個心開始十五十六,因為無帶電筒,有D擔心陣間浸完返出黎個天會黑晒,而且行左一陣,個天仲開始落起點點嘅雨雪.....


感覺上好似已經行左好耐,但係條路行極都好似行唔完咁,好耐先見到有一、兩組人迎面同我地相遇,應該係浸完孫六離開.....我地開始猶疑係咪應該打退堂鼓掉頭放棄.......


睇下係一條好似無止境嘅山路,渺無人煙嫁.....


不過最後我地都無放棄,因為難得一場黎到,今次唔去唔知幾時先再有機會黎過....旅行嘅野我成日都覺得好講因緣際遇,唔係有錢就可以,每去一處地方其實要配合好多野嫁~~


決定左照去,我地就加快腳步.....其實沿路嘅環境都幾靚,每一處地方都好似比D雪蓋住晒,四周白茫茫一片,成個世界好似只係剩得我地兩個人咁,老套D講句,即係有一種地老天荒嘅感覺,好浪漫......不過我地掛住趕路,行到成隻狗咁,都無時間停低慢慢欣賞浪漫一番,連相都無乜點影.....


行到幾乎嘔白泡終於去到 (真係!唔知點解次次去親日本都要趕頭趕命咁~~~)......呢個時候發覺相機無咩電!......我地只係帶左一部相機出黎,又唔記得帶多舊電,所以無影到門口.....(又俾機會老爺翻白眼....)


呢間溫泉旅館仲奇怪過鶴之湯,未去到門口響條路嘅右手面已經隱約見到露天風呂,咁嘅設計,真係衰D唔俾入浴費走入去浸左都無人知.....


行到入去reception入面,裡面靜悄悄,鬼影都無一隻,叫左幾聲無咩反應,正當唔知點好之際,忽然有個阿伯施施然咁出現,佢個樣好似啱啱瞓醒咁,仲呆滯過我地,望住我地木口木面.....見佢咁吽睇怕十成唔會講英文,於是我地都唔嘥時間同佢講野,就自動自覺攞1000 yen俾佢,佢面黑黑收左我地錢,一句野都無講過,唔知係咪嫌我地阻住佢瞓教.....


我地走返出去,成間旅館靜英英,真係好懷疑有無人入住.....行返出去有絛樓梯仔落去風呂果邊,好快就搵倒更衣室,一個人都無.....呢度個更衣室好過蟹場果邊,有門.....不過或者係開始夜嘅關係,氣溫仲凍過之前,一路除衫一路媽媽聲.....


除除下衫忽然聽到老爺響另一邊把聲問得未....就得啦.....到左呢個時候,我地已經無諗過要搵沖身嘅地方,一來唔知響邊我地趕時間費事搵啦,二來無耐之前先浸過兩個湯,咩都乾淨晒啦!


攪掂包返條毛巾就推開另一邊門出去,見到個露天風呂,無人,但係亦唔見老爺喎,應該係女性專用外湯......走返入去更衣室大叫問老爺響邊啦,原來仲有另一個門口通去混浴露天風呂.....入到去發覺係個室內混浴,要落條樓梯,有個男人響度浸緊,今日都未浸過內湯,好想試下,不過個風呂好細,無理由走入去同個男人一齊迫架.....呢個時候老爺響出面伸個頭入黎叫我出去.....


個混浴露天風呂就響室外.......出面...好...凍...呀)))))) 對腳仲要踩落D雪度,簡直慘過受滿清十大酷刑~~~~~


即刻衝落去個溫泉入面......呢個風呂唔係好大,不過一個人都無,正!終於可以同老爺享受下二人世界喇~~~~


半身人又出現喇......孫六呢個混浴嘅泉水係三個湯之中最清徹嫁~~


浸左一陣,個人已經暖返晒,周圍望下,發覺響隔離過D仲有另外一個露天風呂,於是又走過去浸下.....另外呢個風呂仲細D,不過因為一個人都無,所以我地浸得好舒暢,浸左一陣都係走返過去大D果個度浸,玩下雪又玩下水,真係好鬼正.....好似浸緊私家風呂咁呀~~~


玩左其實唔係好耐就要起身走,老爺驚出返去天黑段路好難行.....返入去室內,好想浸果個混浴內湯,不過個男人仲響度浸緊,見我地入返黎都無意思起身走.....心入面忍唔住@#$@%!!!.... 阿哥,唔走都唔該移過小小俾D位人浸下得唔得.....


下面張相係影自孫六嘅宣傳單張嫁,想俾大家睇個混浴內湯.....真係好細咋,當時個男人就係exceptly好似張相入面個男人咁坐正響中間,佢赤條條嫁,你話喇,我點好意思走入去同佢一齊浸喎~~~


走返去更衣室,準備著返衫,諗下諗下,雖然好趕,但都係順便去浸埋個女外湯啦.....出到去見又係無人,即刻跳落個溫泉度浸浸,都唔敢浸得耐,好快就走返入去更衣室,老爺已經響另外一邊呼喊催我快D,拿拿林抹身著衫出返去就走喇~~


離開孫六,就雞咁腳沿返條雪路走喇.....天色無想像中咁暗喎,梗係啦,頭尾都唔夠半粒鐘,早知浸耐D啦~~~


行到返去大釜,燈亦已經著左....睇真D乜原來大釜係某小學分校?


終於返到去妙乃湯.....今日三個秘湯總算叫做順利浸過,最後黎到主打妙乃湯出名嘅金銀湯喇,到底我地兩個傻仔又會唔會發生瘀事呢?.....請看下回分解......


---> Day 2 - Part 4 妙乃湯‧上篇


4 則留言:

  1. 我地去孫六時都係一路冇人,覺得唔知有冇行錯路 ,又見唔到目標,終於去到都冇入去俾人係個溫泉帖吸印,就咁入去浸,我地都見到個室內混浴,不過冇入到,但嗰邊D人好似係條罅望到女更衣室行去女性專用露天風呂呢邊,嚇到我家姐懷疑走光。
    [版主回覆03/19/2009 22:57:00]咁你地有無浸混浴呀?混浴OK喎,可以包毛巾去浸

    回覆刪除
  2. 一日內浸幾個溫泉, 還要是冰天雪地下, 真是很好的享受!
    乳頭溫泉內的混浴風呂, 女性都可以包毛巾打底嗎?
    [版主回覆04/19/2009 23:50:00]我去過嗰幾個都可以囉~

    回覆刪除
  3. piggybread :         巴士 & 私家車都去唔到 ? 咪一定要行路 ? 冰天雪地 , 少件衫都凍瓜 ?    宣傳果張相 ? 真係大過浴缸冇幾多 , 同個赤條條既麻甩佬一齊浸 ? 真係咪攪啊姐 ? 包住毛巾都係咁話 .
    Bye Bye !
    P.S. :  浸晒所有秘湯 ,  實在太好魄力 .
    [版主回覆04/23/2009 23:59:00]咪係囉,如果佢係型英帥靚正都話走落去同佢一齊浸....

    回覆刪除
  4. 我下個月底去鶴之湯住宿一晚,翌日早上乘酒店bus先去孫六湯日歸,之後去蟹湯,妙之湯.現在有點擔心在冰天雪地是否很難找到各温泉湯,你的去法剛剛與我相反.請問步行時有無清楚路牌指示!如果識別方向?有什麼提點呢?Thanks!
    [版主回覆12/12/2009 12:07:00]Sorry呀,而家先覆你....去孫六條路都幾遠嫁,開頭會見到一兩個路牌指示,之後就無,不過來來去去都係得一條路一定唔會行錯,同埋因為響四周都係鋪天雪地下行,你會覺得點解行極都未到,呢個時候就會想放棄,但一定要堅持落去,因為孫六真係值得去嫁!! 出返黎由蟹場去妙乃湯好近,雖然無指示但一定搵得到,放心盡情去浸浸啦

    回覆刪除