2009年4月4日星期六

2009年2月日本東北8日溫泉之旅 - Day 4 (Part 4 松島六‧遊船篇)

2月17日   星期二   (松島 > 山形 > 藏王山)


松島係日本三景之一,所指嘅景係指有二百幾個大小島嶼嘅松島灣.....而去松島遊玩,坐觀光船遊海灣幾乎係指定動作.....松島有幾條唔同遊船路線,我地揀左最人氣嘅松島灣巡迴路線~~


松島其實唔大,D景點好集中,松島海岸遊覽船碼頭嘅位置就響五大堂同觀瀾亭中間~~


觀光船叫仁王丸~


船費1400 yen,用折扣卷就1260 yen~


加500 yen 可以坐二樓豪華艙~


豪華艙,唔係好多人喎.....


未開船買杯咖啡飲先~


開船啦))))


海面上有好多好似小盆栽嘅小島~


船開左一陣,小食部就攞左籃蝦條出黎賣,每包100 yen....我地買左一包就走出去船尾....外面D風都幾大,不過有太陽未至於好凍囉~~


遊船餵海鷗已經係香港遊客必做嘅指定動作.....係呀,係香港人咋,成架船只得我地同另外一pair香港人玩,其他日本人只係好悠閒咁坐響船艙入面欣賞個海灣~~


好多海鷗已經如狼似虎咁響度等緊我地.....


D海鷗嘅覓食能力同動作真係好勁嫁.....


睇住喇,我手上即紅色圈入面有條蝦條嫁....


一眨眼條蝦條已經無左~~~


又做下第二個試驗.....我地放左D蝦條響枱面....


一群海鷗立刻飛過黎鬥搶....


眼明口快....攪掂....easy job 啦~~


雖然上次響北海道網走坐破冰船都餵過海鷗,今次玩已經無上一次咁high爆,不過依然都好興奮....用手餵過我地又將D蝦條拋落海,睇住成群海鷗衝向海面爭食都幾得意~~


睇下我餵海鷗嘅美態~~





下面呢後隻海鷗食唔到不特止仲整跌左條蝦條,個樣好傻好攪笑~~




究竟有無食到呢....???





餵晒包蝦條就影下D小島啦~~


呢個係最出名嘅小島嶼,叫仁王島,因為話個樣似仁王喎.....(...唔係掛,呢舊野似阿仁王先生?! 超低能勁攪笑啫....)


影下D海鷗嘅靜態先......


響外面玩夠就返入去船艙坐下,慢慢欣賞下松島海灣嘅景色~


D島有大有細,奇形百怪.....老爺話其實咁多小島嶼嘅形成,都係因為一個大島嶼被腐蝕左,然後就分割開成好多個小島.....唔知真定假,因為佢成日都講假野呃我.....


小島上面種左好多松樹嫁~


忽然發現我地兩個人D衫有好多雀屎!一定係頭先餵海鷗時中左招.....Shit!!! 俾野佢地食仲要搵野招呼返我地.....好彩我地有帶備消毒紙巾~~


有人揸飛機玩花式做左愛神邱比特......


觀光船行駛左大約45分鐘就開始埋岸.....經過福浦橋~~


Century Hotel....我細妹要求我要響呢度補充話佢地舊年響呢間酒店同佢地個trip玩得好豪喎~~ (佢地兩公婆真係好無聊....)


見到我地住嗰間酒店呀~~


埋岸時見到觀瀾亭~


返黎喇....有乘客等緊坐下一班船.....


成個航程要50分鐘.....悠悠閒閒咁坐下船餵下海鷗,都幾寫意....不過唔係好明點解會講到話係日本三景之一,D島嶼係幾特別,但成個日本咁大,應該仲有好多更靚嘅景掛???...


落左船,睇下錶就快十一點,行程緊湊,係時候去我地響松島最後一個景點 ---> 松島海鮮市場....(待續)


---> Day 4 - Part 5 松島七‧告別篇


6 則留言:

  1. HELLO, 你個旅遊BLOG寫得好好呀 D相仲好靚TIM 可否來臨我地個討論區分享你旅遊既所見所聞www.hkbackpackers.net
    [版主回覆04/05/2009 10:18:00]好呀,有時間一定會去逛逛大家交流一下 ~~

    回覆刪除
  2. D海鷗好得意呀,不過你唔驚佢地會咬你嗎?
    [版主回覆04/05/2009 10:17:00]都驚嫁,所以咪帶住對手襪囉~~

    回覆刪除
  3. 我哋嗰次有好多日本妹一齊餵海鷗,所以搞到D海鷗都唔係好踴躍食我哋D蝦條。
    [版主回覆04/05/2009 10:15:00]我地啱啱相反,同船嗰D日本人全部都上左年紀,無興趣餵海鷗,我地玩晒~~

    回覆刪除
  4. 請問觀光船需要預約嗎? 有些旅遊書說要, 有些又說不用.
    [版主回覆04/11/2009 23:30:00]我地坐嗰條航線係唔使嫁,不過穩陣D你咪早DD去買定飛先囉~

    回覆刪除
  5. piggybread :         餵海鷗真係一個唔錯既節目 ,    好得意呀 .    (拋落海都得)  ? 
    Bye Bye !
    [版主回覆05/01/2009 23:34:00]係呀,拋落海都絕對無問題,幾乎百發百中呀~~

    回覆刪除
  6. 請問乘觀光船折扣卷在那處取到呢?Thanks!
    [版主回覆10/19/2009 23:35:00]基本上松島D酒店都有俾折扣卷D住客嫁,你問返酒店啦,一定要攞呀,慳D嫁~

    回覆刪除