2009年4月22日星期三

2009年2月日本東北8日溫泉之旅 - Day 5 (Part 1 早晨! 藏王山)

2月18日   星期三   (藏王山 > 山寺 > 山形 > 銀山溫泉)


旅程唔經唔覺已經過左一半,好快趣今日係第五日啦~~


今日晏左起身,八點幾先去食早餐.....


食早餐嘅地方依然係尋晚食晚餐嗰間宴會廳,食嘅係自助餐~


窗外嘅雪景好靚~


一朝早有酒店工作人員清理雪地~


食食下忽然有個稍為上左年紀嘅男waiter捧住碟野走過黎,佢話原來我尋日生日,酒店特別provide左唔同嘅甜品同生果俾我,不過佢尋晚一時攪錯左只係俾左普通料我地,所以今日補返俾我,仲一路講一路鞠躬一路猛咁say sorry.....


個生果同甜品真係幾正嫁,其實佢唔話俾我地聽我地都唔知啦,日本人真係好軍真,本來我對呢間酒店D service 嘅印象唔係咁好,依家就改觀左DD啦~


食完早餐已經九點,我地就去酒店隔離個滑雪場行下....可以睇返食早餐嘅地方~


呢條藍色嘅橋就係連接酒店同滑雪場嘅通路~


好多雪呀~



條橋下面原來係條溪澗,俾白雪蓋住好鬼靚~~


過左條橋就係滑雪場....


好多人一早已經響度滑緊雪~


成班人一齊學滑雪噃~


老爺睇到唔想走,又問點解行程唔安排滑雪.....滑雪? 唔好攪我掛,我同運動呢家野幾乎係絕緣,近呢幾年基本上我嘅運動量只限於拖下個地同陪陪小姪女玩!! 滑雪呢D咁激嘅野咪再預我.....早幾年去韓國玩都叫做有試過跟教練學過下滑雪,我知老爺鍾意滑,但對於我黎講,能夠響個小山坡滑落黎唔跌仲完成個乜鬼A字,已經好對得住鄉村父老,之後我已經決定左同滑雪呢樣野此生緣盡嫁喇~~


老爺好恨滑雪,話有機會再去雪山地方一定要俾時間佢滑雪.....其實都OK嘅,咁我下次揀一處可以俾佢去滑雪,而我又可以有地方shopping咪得囉~~


而家係咁意俾佢重溫一下藏王山滑雪高手嘅小小片段先啦~




之後我地就行返去酒店周圍影下相~


風呂區入口


尋晚我地浸足湯嘅地方~


呢度係通去南館嘅通路,環境唔錯~


呢條斜路就係出左酒店行去滑雪場嗰邊嘅必經之路~


又有人帶備雪具去滑雪啦~


返到去房已經差唔多九點半,執埋野就去check out,埋單35475 yen!


仲有紀念品送喎,對酒店嘅印象真係好返好多呀!!


幫我地check out係個男士,佢都幾nice,check out完我地就問可唔可以安排酒店車載我地去巴士總站,佢話無問題,請我地等等,我地仲諗住唔知會唔會好似尋日黎時一樣要等咁耐,點知個男職員好快就揸左架車出黎響門口,然後走入黎幫我地攞行李上車,仲做埋司機,門口兩個女職員又俾farewell candy我地食又鞠躬送我地上車......


今朝呢間酒店D service真係好好多,我條氣真係順返晒呀~~


下面張相車頭嗰個gentleman就係酒店幫我地check out同埋做司機嘅職員喇,佢真係俾尋日嗰個黑面司機有禮貌十倍呀!!


去到巴士站,將行李放左落locker,然後就出發去逛逛條藏王溫泉街喇~~




---> Day 5 - Part 2 漫步藏王溫泉街


4 則留言:

  1. 點解看不見滑雪條片嘅?
    [版主回覆04/23/2009 23:55:00]無野呀,我睇到喎.....不過近期個blog都怪怪地咁,有D舊嘅日誌都忽show然唔倒出黎....

    回覆刪除
  2. 我只是睇到窗外的雪景圖,真係好靚!可能是yahoo的問題啦,不過你的旅程都好開心呀!

    回覆刪除
  3. piggybread :         呢part既早餐同埋雪景都好靚 , 其實我都好想生日時段出外旅行 , 只可惜我係Boxing Day 果日生日 , 該段期間又聖誕又近元旦 , D酒店&機位都好緊張 , 所以只能望門輕嘆 .   
    Bye Bye !
    [版主回覆05/07/2009 23:03:00]Boxing day生日咪好高興? 又生日禮物又聖誕禮物!  抑或D朋友慳D只送一份呢

    回覆刪除
  4. piggybread :          我都睇到段片呀 , 冇問題 , 好飄逸呀 . 
    Bye Bye !

    回覆刪除