2009年4月5日星期日

2009年2月日本東北8日溫泉之旅 - Day 4 (Part 5 松島七‧告別篇)

2月17日   星期二   (松島 > 山形 > 藏王山)


坐完觀光船,離開碼頭.....碼頭前有一大片空地,大概係俾遊人響度欣賞個海灣~


可以望到五大堂~


我地沿住條購物大街行,時間比較趕,只係入左一、兩間店shopping~~


呢間南部屋之前響網上見過有網友話OK,不過我地無咩時間,只打算去海鮮市場搵野食~


松島海鮮市場響伊達政宗博物館後面,由碼頭行過黎只需要大約五分鐘路程~


呢個海鮮市場好細,一入去已經一眼見晒,而且有D舖無開.....行左個圈都唔見有聞名嘅即開即食生蠔,好失望......


但係一場黎到,點都要幫襯下.....我地揀左串燒帶子同生蠔,每串350 yen~~


呢間舖仔賣海鮮飯,不過叫左好多聲sumimasen先有人走出黎招呼.....十一點幾啦,仲未係做生意嘅時間咩???


我地要左個三色丼,1890 yen~


二樓有地方俾人買左野食後拎上去慢慢食,地方寛倘,設備齊全,冷熱水、筷子、調味一應俱備.....


開餐啦~~~


D海膽好鮮甜呀)))))......咀嚼響口中簡直有種好幸福嘅感覺~~~~


食飽後差唔多十一點半,係時候要離開返去酒店.....


走嘅時候先發現原來附近有個展望台喎,幾古色古香~~


我地沿住海岸邊行返去酒店.....


其實成個松島都種左好多松樹~~


響山下已經見到我地住果間酒店.....


中間凸出黎有蓋嗰間應該就係尋晚去浸嗰個女露天風呂喇....我地間露天風呂附客室應該俾D圍欄摭住左~~


原來有條旅館專用通路,有條樓梯直上去旅館,唔駛行斜兜個大圈....(臨走先留意到....)


沿石級上到去可以望到呢個景~


返到去酒店水靜河飛,一個人都無,按鐘等左一陣有個類似清潔女工走出黎,我地示意話攞返D行李,原來係咁意就放響reception counter下面.....跟住我地話想請佢幫我地call架的士去JR站,同佢用口用手溝通左一輪佢先明,之後叫我地等一陣就走返入去.....


我地要搭12:12開嘅JR返仙台,嗰時就快十一點九,所以有D緊張.....等左五分鐘有兩個女侍走出黎,我認得其中一個係今朝serve我地食早餐嫁,佢同我地嘰喱咕嚕講左一大堆野就走左出去門外,其實我地都唔知佢講咩,總之佢明我地要的士就得啦......又等左一陣,其間有D女工行過叫我地坐住等,仲安慰我地大丈夫.....唔駛安慰我地啦,快D幫我地call的士啦唔該......


再等多一陣,之前出左去嗰兩個女侍又走入黎幫我地拎行李,我地以為架的士到左,出到去發覺原來佢地搵左架私家車載我地,真係好nice呀.....


呢架就係我地架專車喇.....真係唔該晒佢地呀~~~


嗰兩個女侍招呼左我地上車,然後就上埋前面座位,原來佢地做埋司機.....呢間酒店D女人真係一腳踢,由服侍朝食、夕食、check in / out、搬行李,甚至連司機都做埋,其間真係一個類似男性物體都未見過.....真係要大力表揚一下︰女人萬歲!!!!!....


車程唔係好長,但係嗰兩位女侍都有同我地搭訕,雖然佢地只係識少少英文單字,但係都聊得好開心.......專車好快就到左車站,佢地一路鞠躬一路送我地入車站,真係好多謝佢地咁體貼嘅service呀..~~~


原本打算搭12:12班次,早左D竟然可以趕得切搭11:57早一班車~~


東北本線班次都幾密,平日都無咩人搭咁,車廂大部份都無咩人~


Bye bye 啦松島~~


講到呢度,呢一篇日誌應該可以告一段落,不過借此機會又想揭示一下老爺嘅惡行....


話說頭先響酒店臨離開之際,嗰兩位女侍叫我地出去上車,出到去發覺原來佢地揸左架私家車黎載我地,多謝佢地之餘,梗係要講清楚俾佢地聽個目的地啦,因為松島有兩個JR站,我地係去松島本線嘅松島站,去錯左松島海岸站就唔好啦......但係我地唔識講松島站個日文名嘛,咁咪諗住攞張地圖出黎show俾佢地睇囉......咁就大鑊嘞,一時間張松島市地圖響邊恕呢??????


理論上一向係老爺負責睇地圖搵地方,咁大家話嘞,係咪響正常情況下睇完張地圖係佢自己keep住啦!於是就叫佢攞張地圖出黎......條友係咁意摸左摸個衫袋就話無,咁都算,仲聲大夾惡好肯定話睇完已經即刻俾返我.....我心諗你好野,你條茂李,響大庭廣眾咁大聲同我講野,先忍你.....但係我又搵極都搵唔倒喎,個袋入面放左鬼死咁多野好難搵,條友仔仲要響旁邊埋怨我又話我D野放到亂晒籠......


當時我地企響酒店門口,門口上面唔知做咩滴緊水,我企正響下面,但係掛住搵野都唔覺俾水"dub",個女侍好好人想拉開我行出D.......外人都識得體貼我啦,但係我家嗰件牛就淨係響旁邊猛咁催,完全無理會我嘅死活.....大佬,你叫我一時間點搵呀,隨街攞左大堆野或者睇完D野就一手遞過黎要人拎......(媽媽聲...)


大家睇下下面張相.....我兩個衫袋就係放滿晒呢D地圖單張,霎時間要人即刻揪張野出黎,真係佛都有火......男人!! ....淨係得把聲響度嘈嘈嘈,一D有建設性嘅作用都無!!!


發洩完畢,繼續行程,一連七篇嘅松島日誌終於寫完,下一站正式踏入山形縣......Bye bye~~~~


---> Day 4 - Part 6 令人忍唔住爆粗嘅藏王國際酒店


沒有留言:

發佈留言