2009年4月8日星期三

2009年2月日本東北8日溫泉之旅 - Day 4 (Part 6 令人忍唔住爆粗嘅藏王國際酒店)

2月17日   星期二   (松島 > 山形 > 藏王山)
上一回講到離開松島向住山形縣進發.....山形可謂我地今次東北旅遊嘅重點,我地會響呢個縣住宿三晚嫁~~
由松島去山形,需要先去仙台轉車.....
12:24返到仙台....由仙台再去山形,可以有兩條線揀,一係搭東北新幹線去福島再轉山形新幹線去山形,二係搭仙山線由仙台直去山形......唔好以為搭新幹線一定快D,要轉兩程車加埋等車時間反而仲耐,仙山線快速直通車只需要73分鐘咋.....當時12:45有班車喎,唔駛諗梗係搭仙山線啦~~~~
仙台站仙山線響7號月台~
火車準時開行,我地就好自然咁開始瞓~~~~
瞓左唔知幾耐,醒返去到一個叫作並嘅站,原來開始又落返雪.....
對面月台有兩個姐姐仔等緊車,咁凍都唔怕仲要著短裙....不過又真係幾靚噃~~~
響呢度要向大家推介呢條仙山線,除左快同方便外,沿途嘅景色真係靚到不得了,尤其係過左作並站,之後無耐會經過一條隧道,過埋條隧道後一路嘅雪景真係好好好好好~~正))))))...
叫得山形縣應該係好多山啦,正因為多山,火車穿過大大小小嘅山林,樹林河流等都披滿白雪,真係好靚嫁!
相片其實反映唔倒沿線嘅景色有幾靚,有興趣可以睇下片 (其實video都未係最反映倒有幾靚,因為響火車入面影出去都幾暗,D色水唔係咁真實,最好就係自己去睇啦~~).....
坐左個幾鐘,13:58終於去到山形喇.....山形站係一個大站,人來人往,仲有好大個shopping mall響上蓋,完全係城市feel~~
我地無響車站逗留,因為今日要趕車去藏王溫泉.....出左車站地下轉左就見到山交案內所~~
由山形去藏王溫泉要搭山形交通巴士,案內所入面有自助售票機....案內所個職員叔叔好好人,主動教我地點樣買票~~
單程980 yen 一個人~
去藏王嘅巴士響案內所對開嘅1號巴士站,已經有人響度排緊隊,唔駛一陣仲愈黎愈多人,始終冬天嘅藏王溫泉都係人氣旅遊點,所以早D去排定隊穩陣D~~
我地搭14:20班次,車程大約半個鐘多DD~
暫別山形站啦~~
巴士響市內兜左都好耐下.....
美容院??
巴士行左好耐先離開市區,跟住開始上山,經過迂迴嘅山路,差唔多三點就到達藏王溫泉喇~~
呢個巴士總站望落去都幾大~
落左巴士就先去觀光案內所.....
入面唔係好大,只得一個女職員,佢識講英文嫁,溝通完全無問題,我地請佢幫我地打電話俾酒店搵酒店車黎接我地......我地今晚入住嘅係藏王國際溫泉酒店呢間酒店響藏王溫泉差唔多係最具規模嘅大型酒店,除左藏王國際,同一集團仲有藏王四季、藏王之風等........ 係就係大集團,不過D service 認真麻麻,俾我地第一印象已經好差!下面好快就會講到.....
等候之際就響附近影下相先啦,案內所對出就係溫泉街~~
其實由案內所行去酒店都係大約十五分鐘,路程唔係好遠,不過出發之前曾經同酒店e mail 聯絡過佢地話可以搵車接我地......
上面提過話呢間藏王國際好差,點解?  就係響案內所等佢地架shuttle bus,等左十幾分鐘都未見有車黎!......十幾分鐘喎,攪邊科?? 於是我地又請案內所嗰位姐姐幫我地再打電話催催.....佢打完電話之後好唔好意思咁叫我地繼續等,架車好快就到......於是就繼續等.....
等呀等,等極都未到,究竟仲要等幾耐呀??......佢老闆,等左二十幾分鐘都仲未見,攪咩呀??? 咁Q耐,行都行到啦!真係火都黎......我地D時間好趕嫁,想要趁個天仲光上去藏王山睇樹冰嘛......咁樣阻左我地好多時間,如果安排唔倒車可以話俾我地知,唔好要D住客企響度等浪費晒D時間,而事實上一路都見到好多藏王國際、藏王四季酒店嘅shuttle bus 經過,但就係全部都唔係接我地.....真係媽媽聲.....
終於等到架車黎嘞,足足等左三十分鐘!!!!! ....好過份呀))))))) .....最火滾就係個司機一句對唔住或表示歉意都無!個樣仲要黑口黑面,又唔幫我地手攞D行李上車......頂佢個肺,都唔知係咩service!......  @#%&^@#xyz~~!!!!! 離晒大譜!!! 真係好頂住條氣,嗰剎那對呢間酒店真係非常不滿,咩國籍、幾多個字嘅粗口都響心入面叫過晒!! 真係唔爆粗都唔可以順返條氣......
所以話都唔係所有日本人好nice......都唔緊要,我覺得如果響街邊是但搵個人問路遭不禮貌對待,雖然唔老嚟,但都係無辦法嘅事,你唔能夠要求人地一定要幫你,但係我而家話晒都係消費者,真金白銀俾出黎,唔係話有錢就大晒,而係大家公平交易,酒店都係provide service啫,呢間藏王國際咁樣嘅service真係令人好失望!~~
發完牢騷,繼續講返個行程.....懷住一肚氣,唔駛五分鐘(xyz!!) 好快就到左酒店....去到想話發作,但係嗰兩個女職員又好有禮貌喎,知道我今日生日仲同我講happy birthday,又話會響晚飯時送紅酒俾我地,而且我地都真係好趕時間,所以大人不記小人過都無再追究....(人品太善良,無計~~)
攪完check in,就預約埋晚飯同貸切風呂時間,之前上網check過呢間酒店除左有個八右衛門之湯嘅露天風呂好靚之外,仲有三個貸切風呂都好正,所以一定要試下.....點知貸切風呂已經俾好多人book左,只係剩返19:00同20:00嘅時段咋 (心入面又媽媽聲~~)....!於是唯有揀20:00時段,18:30食晚飯啦~~~
有晒地圖指示D location ....我地間房響南館4階~
仲有無料咖啡卷....不過愛貪小便宜嘅我夜晚掛住去浸溫泉,竟然唔記得左去飲,激氣呀~~~~
我地住411號房~
放低D行李已經將近三點十個字,真係日日都總係要搵次趕頭趕命咁 (歎氣!).....拿拿林將所有保暖衣物著晒上身,即刻出發上藏王山 --> 睇樹冰!! 好期待呀~~~

沒有留言:

發佈留言