2009年4月2日星期四

2009年2月日本東北8日溫泉之旅 - Day 4 (Part 3 松島五‧景點篇)

2月17日    星期二    (松島 > 山形 > 藏王山)


離開酒店,正式開始今日嘅行程,上午仍然係松島市內遊,第一站係瑞巖寺~


尋晚落過雪,白雪鋪滿一地~


大約十分鐘就行到去瑞巖寺~


要先經過一段長長嘅小徑,四周環境好幽靜,小徑兩邊種滿左好高嘅杉樹~


入口前有自助售票機.....不過好似同咁古雅嘅寺院唔係咁協調噃....


入寺費每位700 yen~


入面有唔少嘅墓碑,不過好多地方做緊維修,搭晒鐵架摭住晒,想話搵嗰塊鰻塚都唔見....


D鐵架真係大殺風景...


晨早有個和尚響度打掃~


行到去本堂,要除鞋先可以入去,我地最初無留意著住對鞋踩左兩級,即刻俾個看守嘅阿伯呼喝,佢好惡呀,仲一路倔住我地換拖鞋,目光好恐怖.....大佬,一時睇唔倒個指示牌啫,使唔使想殺左我地咁......


呢個寺院據講當年阿伊達政宗公請左130個技藝高超嘅工匠花左五年時間黎興建.....其實講真或者係我唔識欣賞,個feel係幾古樸,不過我真係唔覺得有咩咁特別.....


入面唔準影相,內堂亦唔準入只可以離遠望,有D仲閉門睇唔倒.....700 yen 好唔抵囉....
.


好快速行左一圈就出返黎著鞋走人....


反而個庭園仲靚D囉~~


庭園旁邊有個青龍殿,係寶物館,入場費已經包埋~


個toilet幾古色古香~


響瑞巖寺行左大半個鐘就走喇~


我覺得呢張相老爺影得幾靚~~~


離開瑞巖寺就向觀瀾亭進發,途經觀光船碼頭,於是買定十點鐘嘅船票,然後就行去附近嘅小山丘,觀瀾亭就響上面....


入場費200 yen,使用折扣卷只需150 yen~


呢座觀瀾亭係豐臣秀吉當年響某某地方嘅茶室,後黎有個藩主將成座建築物由江戶移左黎呢度用作乘涼同賞月(.....個動機都好無聊啫.....).....所以呢度入面除左有字畫文物外,仲可以俾多幾百yen飲杯抹茶同食和菓子~


咁悠閒響度歎茶嘅野,唔使錢就話試下,要錢梗係no thanks 啦....


由個茶亭望出去可以望到松島海岸嘅景色~









旁邊有個博物館,入場費已包埋~


5000分之一嘅松島鳥瞰模型



呢個博物館都幾殘舊,亦無咩特別野睇,好快就行完...


之後就離開,行返去碼頭途中可以見到成個亭嘅全貌~


無端端會有個小島響個海度,而上面又種滿晒松島,幾有趣....



呢個就係循環巴士車站,不過我地始終都無搭過,因為松島市真係比較細,所有景點都行到去~


離開觀瀾亭,朝下一站進發,遊松島指定動作 ---> 遊船河餵海鷗~~~


---> Day 4 - Part 4 松島六‧遊船篇


6 則留言:

  1. 我去松島時天氣不冷,還以為開始回暖,看不到五大堂的雪景;但你去時又落雪。
    [版主回覆04/04/2009 00:05:00]其實都唔係好多雪,一小點一小點咁,同響秋田爭好遠....落住雪個feel的確會好D~~

    回覆刪除

  2. 我地係觀瀾亭食野呀~ 比你睇下~ 要 50 0Yen~
    [版主回覆04/11/2009 23:44:00]500yen 都OK喎,好似幾正咁,不過我地成日都好趕,都唔夠時間hea住歎tea啦~~

    回覆刪除

  3. 哩張清楚d~ 不過真係唔係一般貨式,值得試下~

    回覆刪除

  4. 我上次去係碼頭裡面(即係觀瀾亭隔黎,有coupon平100yen呀~),
    哈哈~ 不過我地去左觀瀾亭,先再去碼頭,所以我地都用唔到~
    [版主回覆04/11/2009 23:45:00]你幾時寫東北嘅遊記呀? 好想睇呀~~

    回覆刪除
  5. http://hk.myblog.yahoo.com/tv-buddy/index?l=f&id=6
    我地係今次開始寫得詳細d咋~
    上面link有我地近幾次嘅相薄呀~ 你有時間就睇下喇~ 都有Index不過無今次寫得咁細節

    回覆刪除
  6. piggybread :         寺廟用售票機 ~ 又真係怪怪地 ,    打掃和尚都幾有型喎 ,    個庭園又真係要幾靚喎 ,     700 Yen ,    喂海鷗 ? 正呀 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆05/01/2009 23:37:00]個和尚直情係靚仔啦,如果唔係我點會zoom佢黎影 .....

    回覆刪除