2009年4月13日星期一

2009年2月日本東北8日溫泉之旅 - Day 4 (Part 8 藏王樹冰‧夜篇)

2月17日   星期二   (松島 > 山形 > 藏王山)


上回講到響車站餐廳攤抖夠就又再走出室外再戰大風雪......


出到去仍然勁大風大雪,通向樹冰原嘅路仍然封住,連去地藏尊嘅路亦都封埋,因為天色陰暗,能見度好低,遠少少嘅景係完全睇唔倒~~


成個山都封晒唔俾人行,只係淨返門口右手面沿車站邊一條小路無封,即係響餐廳望出去嘅方向,所有遊客只能夠響呢個範圍逛下~~


條小路其實唔係好長,行到盡頭唔駛兩分鐘....盡頭可以見到好多吊車上緊黎~~


小路旁邊都有好多未完全成形嘅樹冰嫁~~


其實絕大部份嘅樹冰仲未完全成形,我地真係有DD失望,因為藏王樹冰係今次旅行嘅第一目標.....一直都滿懷期望會見到好似樹怪一樣嘅雪怪人形......


我地想見到嘅係呢種樹冰呀....(見唔倒唯有之後買返D postcard補返數啦~~)


見唔到雪怪,小bear bear 熊好down....抗議呀))))



睇下連D樹枝個形都見得到,可想而知係幾咁瘦弱.....


睇樹冰呢家野真係好講timing,有blog友早一星期黎就完全係另一個模樣.......不過雖然睇唔到肥美嘅雪怪,但就可以睇到第二樣野(自我安慰~~)......D樹枝被雪包住晒,近睇一層層嘅雪呈現出橫紋,可以想像D風係打橫咁打過去棵樹度囉~~


藏王山嘅樹冰響夜晚五點後會亮起燈~


所謂亮燈其實係響車站頂set左幾種唔同色嘅大光燈,然後打過去樹冰群嗰邊~~


外面其實真係好Q凍,D風雪兜頭兜面咁撲埋黎.....睇下我隻小bear bear熊,我地將佢放左響雪地上由得佢自生自滅,十零分鐘後就俾D雪掩左半身....


雖然D樹冰俾預期中較瘦弱,但係我地嘅情緒都依然好高漲,加上其他日本遊客猛咁響旁邊V嘩鬼叫大聲讚嘆D樹冰,又好熱情咁互相幫大家影合照,所以都玩得好開心!!.....響外面影下呢度影下嗰度,唔經唔覺就過左十幾分鐘,手腳又凍到僵硬晒,於是我地又走返入去車站餐廳攤抖返下回下氣先~~


響室內hea左一陣,由窗口望出去,因為開始天黑,打左燈嘅樹冰都變左青綠色~


個天愈黑D樹冰就愈清晰....遠望過去可以隱約見到無數嘅樹冰群嫁~~


Hea 左十零分鐘我地又再走出去.....


好奇怪,唔知係咪因為個天黑左,個底色深D就將樹冰襯托出黎....D樹冰比響白天睇真係反而愈夜愈清楚嫁~~


好似一隻隻火柴人響度踱步~~


個造型好古怪呀~~


一堆野.....


呢棵比較正常~


打左燈上左色都幾靚~


個雪地都幾深嫁~


玩到五點九倒老爺就話差唔多時候要走喇,因為約左酒店六點半食晚餐.....懷住非常不捨之情同樹冰講bye bye~~~~


搭返吊車走....走嘅時候好多人,架架cable car 都坐滿晒人,架吊車無燈又無暖氣,雖然好多人一齊坐,感覺反而有D寂寥.....(我覺得自己真係有D玩後抑鬱症....)


落到去樹冰高原站,要再轉另一種纜車落山腳~


車站有一段路係望到室外.....經過見到D樹夜晚打左好多唔同顏色嘅燈,好靚呀~~~~


影完相就拿拿林搭纜車落山,點知原來樹冰高原站呢一程纜車嘅班次比較疏,入到去車站發覺仲未夠鐘,好多人響度等緊.....趁呢個時候就去探下個toilet先啦~~


當時溫度得-10.3度咋!!


車站售票處


無咩做蓋下紀念印先~~


呢個係纜車D鋼纜嘅sample~


等左一陣就可以上纜車,今晚同下午搭纜車嘅人數爭好遠,好多人迫埋一齊響個車廂入面,不過我地都好快手搵到前面窗位~~


成個藏王山黑媽媽,將近落到去山腳先見到個滑雪場著左燈俾人滑雪~


仲有人坐呢D凌空嘅登山吊車上山喎.....周圍咁黑都好勇啫~~


見到車站喇~


落到山已經差唔多六點半,快手快腳行返去酒店....雖然落返山下,但係夜左真係好Q凍,加上玩左成日開始覺得好攰,不過我地間酒店響個小山坡上,又要行返條斜路上山,真係有D想死嘅感覺呀.....


返到去酒店房放低D野就即刻衝去餐廳食晚餐......(待續)


---> Day 4 - Part 9 藏王國際‧夕食篇


沒有留言:

發佈留言