2009年4月12日星期日

2009年2月日本東北8日溫泉之旅 - Day 4 (Part 7 藏王樹冰‧日篇)

2月17日   星期二    (松島 > 山形 > 藏王山)


今次終於講到上藏王山睇樹冰喇,呢個景點係我地今次東北遊嘅第一目的呀,所以真係好緊張.....萬分期待......


上藏王山睇樹冰,必先要乘搭吊車.....藏王溫泉有三種登山空中吊車,我地揀左最近酒店嘅藏王ロ一プウエィ,又叫藏王空中纜車~~


由酒店行去纜車站只需要五分鐘時間,不過因為酒店響個山上,要行條斜路落山,為左早一D上藏王山,我地以小跑步嘅恣態碌落山,地面上舖左厚厚嘅白雪,有D仲結左冰,所以都走得好刺激~~


呢個就係藏王ロ一プウエイ喇.....呢個ropeway有兩段吊車路線,分別係山麓線同山頂線~


山麓線係指由山下嘅藏王山麓站至樹冰高原站,車程大約十分鐘~


兩段吊車來回費用每位2500 yen,都唔平喎~


上第一段纜車喇~~


纜車開喇~~


車廂入面都幾大,有工作人員同車.....唔知係咪已經比較晏,唔係好多人搭纜車,同車只有兩個外國人,都係全副滑雪裝備同帶住雪橇,應該係坐纜車上山再滑雪落去山下~~


望出去白茫茫一片,D樹全部都係白色嫁,一大片一大片嘅白色森林,好靚呀~~


愈上得高外面嘅景色就愈唔清晰,因為吊車入面D人呼出嘅氣好快就將車窗結左一層厚冰,所以影出黎D相嘅效果好差,好在video 都勉強影倒D~~




條片入面聽到嘅刮刮聲,就係個工作人員不斷咁好努力響度用塊膠片將窗上嘅冰刮去嘅聲音~~





大概十分鐘就到樹冰高原站~


落車嘞,之後要再轉搭另一條山頂線~


當時嘅氣溫係-8.5度,但係唔知點解我一D都唔覺得凍,可能之前太趕跑得太急,個背脊仲出緊汗tim~~


樹冰高原站有一段路係半露天,可以睇到外面嘅景色~


仲未見到樹冰喎,不過D樹舖滿晒白雪都好靚.....


好似聖誕樹~~


搭第二段吊車去地藏山頂站喇,呢款吊車有D似香港嘅昂平360~


呢一段吊車嘅車廂比較細,不過無人同車,成架車得我地兩個人....今次無工作人員幫手刮冰,再加上天色好灰,所以由車廂望出去係完全睇唔到野.....究竟有無好浩翰一片嘅壯觀樹冰群都唔知囉........


睇下我著到好似一隻糉咁~~


好快就到左山頂喇,一落左吊車就感覺到D冷風響四方八面吹過黎.....外面嘅溫度係-12.8度!!! 好....凍....呀~~~......


唔理咁多,笠返頂冷帽拉好件羽絨拉鍊就即刻衝出去......嘩!出到去好大風呀!白濛濛一片,咩都睇唔到.....企左一陣對眼先開始適應,發覺好多人響門口附近遠少少嘅位置影緊相.......樹冰呀!! 原來有好多樹冰響嗰度,終於見到期待已久嘅樹冰啦!!!!.......即刻衝過去.....but....


呢D就係樹冰??? 咁瘦弱嘅?? 唔係應該似一隻隻怪物咩.....有D失望,不過是但啦,形狀都奇奇怪怪嘅....狂影一輪相先算啦~~~


興奮左一輪就向前行,無耐就見到指示牌指示樹冰原同地藏尊嘅方向....先去睇睇個地藏尊先啦~~


行左一陣就見到個藏王地藏尊.....嘩!佢俾D雪掩蓋只淨返個頭同小小上半身咋,下身全部埋響雪入面,即係話我地而家企緊嘅地方都係D積得好厚嘅雪呀~~


摸摸地藏尊個頭先,話會帶來好運嫁~~~


影完相就行返過去另一邊嘅樹冰原.....響大風雪中行雪地真係好難行,四周白濛濛一片,地下D雪都唔知有幾深,好驚會差錯腳唔知踩左落邊度.....


幾經辛苦,終於行到去另一邊嘅樹冰原......嘩!!! 真係好開心!! 好多樹冰呀~~


樹冰呀~~


其實樹冰原呢邊真係有好多樹冰,遠望過去簡直數之不盡,不過當時能見度好低,又有風雪阻擋,所以相機同video都影得好唔清楚.....


因為愈黎愈大風雪,老爺唔俾行得太遠,驚有危險....(我其實想行遠D,睇下樹冰林入面嘅樹冰會唔會肥壯D似冰怪多D,不過老爺話天氣咁差唔好繼續行,佢有時都幾專制...).....咁就唯有響度影下造型照啦~~


狂影左一陣相,雖然個mood好high,但D風雪愈黎愈勁,塊面赤赤痛,將條頸巾摭住塊面都唔掂,眼睫毛都舖晒雪......真係頂唔順,都係走返入去車站室內先~~


有個吊鐘響車站外面,不過實在太大風,經過都完全無意識要走去搖下佢~~


同風雪搏鬥一輪,終於爬到返去車站,D風雪刮得勁大!! 橫風橫雪咁迎面撲過黎,好似置身於成日響電影睇嗰D災難片咁.....


都未走到入門口,忽然見到有幾個工作人員走出黎叫我地快D返入室內,然後就拎起好多繩欄住左通去樹冰原嘅方向.....聽D人講好似話太大風雪,所以要暫時封山.....嘩~~好彩早幾個字黎到,如果唔係行唔到去樹冰原嗰邊睇唔倒咁多樹冰群就真係揼心~~~


返到去室內,手腳都僵硬晒.....望下老爺,你眼望我眼大家忍唔住爆笑,因為兩個人由頭到腳都舖滿雪,成個雪人咁.....同老爺你拍我我拍你兩個人拍打左一大輪先將D雪拍走.....


車站入面有間餐廳,拿拿聲走入去攤抖下搵野填下個肚暖暖個身先啦~~


是但點左幾樣野食.......是是但但都要1250 yen!! 好貴呀~~~


呢個肉包熱喇喇,都OK嫁~~


香腸包


咖啡,有塊餅送嫁~


呢個係買錯嫁,叫sweet bean,600 yen,我地最初以為係粟米湯之類,點知拎出黎嚇左一跳,遠睇以為係納豆!原來係紅豆湯啫.....老爺話好好味,簡直讚不絕口,完全陶醉響紅豆嘅甜味上....我就覺得甜左D囉~~~


入面有D栗子,無咁甜,都幾好味~~


由餐廳望出去都可以見到外面D樹冰,不過就好矇查查,睇得唔係咁清楚~~


響餐廳hea左一段時間,個人已經暖返晒,望見外面D樹冰好似有D光咁,莫非已經亮左燈?? 因為呢度D樹冰會響夜晚五點後亮起燈....望下個錶,好準時! 原來剛剛五點,於是決定又再衝出去再戰風雪.....(待續)


---> Day 4 - Part 8 藏王樹冰‧夜篇


沒有留言:

發佈留言