2009年7月22日星期三

2009年2月日本東北8日溫泉之旅 - Day 7 (Part 3 上杉神社)


2月20日   星期五   (葉山溫泉 > 米沢 > 東京 > 新宿 > 東京)



米沢上杉神社係響米沢市中央が岬公園入面,落左巴士行幾分鐘就到.....呢個神社係供奉上杉一族嘅先人,據講上杉家當年好威猛嫁,不過對於我地黎講真係無乜所謂,都係當一個景點咁行下啫~~


要先行一段長長嘅參道....


今日唔係幾好天,成朝都落住雨,仲要係愈落愈大嗰隻....我諗應該係連東北都唔係咁捨得我地離開啦~


呢位先生睇怕應該好出名~


雖然唔知呢度嘅歷史,不過如果純粹當觀光嘅話,呢個公園都幾大,四周都鋪滿層層嘅白雪,景色好靚呀~






行行下見到有條河流水面結左一層薄薄嘅冰~


我地又玩左一陣....玩咩? 就係將D石仔拋落個河面上,睇住D冰裂開....其實幾無聊,不過又幾好玩.....



Photobucket




就係呢條鋪滿晒雪嘅樓梯,老爺一見就話影相會好靚,不斷要我走上走落擺造型....真攞命,D雪已經鬼死咁深,仲要擔住把摭......






終於行到去神社嘅正門入口....


神社入面應該係供奉呢D猛人~


其實都係一d古舊嘅木建築.....




搖搖個開運鐘先~






Photobucket
Photobucket
Photobucket



講真,其實無咩特別嘅野好睇,當係到此一遊,影幾張相~








又去洗洗手潔淨一下心靈先.....


啱啱擧行過雪燈籠祭,夜晚呢D雪燈籠會點著火光~


可以想像成條道路都火光閃閃,應該好有氣氛~




好快就行完上杉神社,之後就順路行埋去上杉伯爵邱.....

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


由上杉神社行過去上杉伯爵邱,只需要兩三分鐘~


上杉伯爵邱係上杉家族響明治時期以檜木建成嘅大宅,係日本國家文化遺產之一...




鋪滿白雪嘅庭園好靚~


庭園對開嘅水池都好靚~


不過無咩好行,影左幾張相就離開嘞.....


上杉伯爵邱旁邊仲有一個博物館


博物館嘅外形設計好現代化,同上杉神社好唔同feel~


之後我地行去附近嘅shopping centre, 上杉城史苑....當然係shopping一番啦~


呢個shopping centre好大,係米沢市入面最大型嘅手信店,米沢所有嘅特產都可以響度搵得到~


當中最好之處就係有好野試食,我地檔檔試下,簡直食到停唔到嘴....下面嘅米餅好好味,我地都有買黎做手信~


  
  
  
  
  
  
  
  
  
 
 
 
    
  
  
  
    

逛完晒米沢嘅景點,我地就行返去巴士站,準備搭11:56班次嘅巴士,向東北山形縣最後一站進發....

下一篇,今次旅程最昂貴嘅午餐....



米沢牛,我地黎探你啦~))))))







 


 

沒有留言:

發佈留言