2009年7月8日星期三

海洋公園一天遊

上星期我地去左海洋公園,事緣係因為早排美心有張coupon話兩個人去第二個人可以有半價,六月尾到期,張coupon其實放響一邊好耐,有日揾野突然見到,所以就響最後限期前用左佢,同埋我已經好耐好耐無去過~


通常星期六日唔駛返工都瞓到日上三杆,不過老爺話太晏驚會好多人,一朝早就不斷咁鏟我起身....


十點鐘去到,已經好多內地同胞響度,剛剛開門放人入~



好彩去左,遲D又話加價~



首先去探下安安同佳佳~



等左一陣都淨係見到一隻唔知係安安定佳佳,另外嗰隻唔知去左邊....



只得一隻熊貓好寂寞咁響度食緊早餐...






之後去左坐升空氣球....



淨係排隊都排左一個鐘,排響我地前面見到陳嘉儀,即係老婆大人入面宣萱個阿媽,佢真人都keep得幾好.....嗰日超熱,又排得耐,排到尾仲要見到有個中東肥女人帶住個豆靚靜雞雞響我地後面想打尖,我捉住個女人隻手叫佢去後面排隊,佢怒睥我仲同我嘰哩咕嚕講一大堆中東話,其實對我地無影響,但係響我地後面俾佢打左尖嗰班人又唔出聲,我地話俾D工作人員聽但都無理就照放佢地上氣球....離晒大譜!!


終於升空~






響高空見到安安佳佳嘅熊貓館~






另外一個熊貓館



永恆嘅標誌



坐完汽球就去搵盈盈同樂樂~



首先有小熊貓,走黎走去好鬼精伶~~






盈盈 or 樂樂



D熊貓真係好得意~~



娃娃魚



呢度D環境比安安佳佳嘅熊貓館正好多....覺得安安同佳佳好可憐~



熊貓公仔....當然無買啦~



跟住去睇金魚....



其實無咩好睇~






超騎呢許願燈....



仲有鱷魚



個小朋友好得意,忍唔住影佢~



跟住就去搭纜車上山,或者仲早所以唔駛點排隊~









首先去坐海洋摩天塔,都要排幾個字時間~



轉一圈,360度睇晒~









太平洋海岸



唔知係海獅定海狗 (我從來都唔識分....)






海獅定海狗呢? 抑或係海豹?.....(其實有無海豹呢樣野呢??)






老爺唔肯玩機動遊戲,"哎"左好耐先肯同我玩滑浪飛船....



都排左成大半個鐘先有得玩......玩完後淋到一身都濕晒~~~



之後去食野....D魷魚好惹味,不過我覺得最好食都係冰凍嘅生果,因為露天無冷氣,熱到飛起~~



食飽後行左去紅鸛池,不過D紅鸛鳥唔知係咪太熱"喱"埋晒一隻都見唔到....真係熱得好交關,我地連百鳥居都唔想行~


環保樹



越礦飛車,望落去都唔係好危險啫,不過老爺死都唔肯玩....



無得玩機動遊戲,我地直接行去水母館睇水母.....



入場都要排隊,其實唔係真係好多人,只係因為入場時D工作人員要你企響度影張相.....阻住晒D時間~



D水母都幾靚~



個珊瑚都靚~



D水母都好多種款嫁~



有間房入面勁多呢款水母,有唔同顏色嘅燈光打落去,好迷幻~












呢面牆好得意,有D水母響牆上面游黎游去,你用隻手拍落去D水母會彈開,D細路猛咁響度霹靂啪啦,拍得好興奮....其實我都覺得幾好玩~



我買左個jelly baby~~



睇完水母就去排隧入海洋館....


鯊魚baby & 蛋



D海星可以俾你伸隻手去摸,不過要先去排隊洗手,勁多人爭住洗手,真難頂....終於洗完手想去摸點知唔係好夠手長,我唔想太"烏"低身 (因為呢日件衫個領口比較低),所以就叫老爺求其影張相算,跟住就俾佢鬧我混吉....



個海洋館同N年前黎睇嘅都係差唔多樣~



奇奇怪怪嘅魚









呢條鯊魚條尾斷左,攤左響度唔郁....



呢條唔知響度hea緊定瞓緊教,又係唔郁....不過唔郁都好嘅,如果佢郁就影唔倒相啦....



D魚遊得好快好難影,都係影video算~


 



自從海威死左之後,總係覺得少左D野....既然夾唔啱時間睇海豚表演,所以都無等下一場.....行左成日都好攰,係時候搭返纜車落山走人....單係排纜車都排左大半個鐘有多~






老爺話覺得呢個角度望落去D纜車好有型,好似傻左咁不斷勁影相....佢有時都好鬼低能~~












山下好多地方做緊工程擴展緊~



Bye-bye 啦....又要等N年之後先再見~~




9 則留言:

  1. 識著妳呢個blog友真係好 我二十幾年無去海洋公園啦 多謝晒
    老爺真係好 咁都同妳癲
    [版主回覆07/10/2009 00:06:00]咁耐無去,趁未加價去一次啦,間唔中去玩一日都係唔錯嘅消遣~
    老爺知道你讚佢,一定鬆毛鬆翼....

    回覆刪除
  2. 不知點解, login後完全看不到這一篇的內容, 沒有login卻又看得見
    [版主回覆07/10/2009 00:02:00]已經再re-post多一次,希望今次無事啦~

    回覆刪除
  3. 那隻應該是海豹
    [版主回覆07/10/2009 00:01:00]Hee...唔該晒~

    回覆刪除
  4. 我都好耐無去海洋公園 (其實上年去過), 我以前因買咗全年通行證, 所以有時一個禮拜去一次, 好似去普通公園咁. 我好喜歡去嫁! 看到你的相, 真係心郁郁想去, 不過呢排真係太熱.
    [版主回覆07/10/2009 00:01:00]嘩一個禮拜去一次,淨係玩機動遊戲都玩到厭,不過而家真係好熱,走嘅時候成身黐立立~

    回覆刪除
  5. 這篇我也看不到呀
    [版主回覆07/09/2009 23:52:00]我已再re-post多一次,希望今次無事啦....

    回覆刪除
  6. 我同啲小朋友去, 所以嗰時好多時都剩在下面兒童王國玩, 無搭䌫車. 同埋我和老公都係唔玩機動遊戲嫁! (心血小, 好渣 )
    [版主回覆07/11/2009 11:34:00]太刺激嗰d我都唔係咁夠膽玩,年紀大唔受得.....我老爺就直情係有畏高症,玩摩天輪佢都驚 ~

    回覆刪除
  7. 只從傅小孩3歲買過張年票, 一年去到厭就無再去, 海洋摩天塔去咁多次都無上過去, 次次都鬼咁多人打晒蛇餅, 升空氣球你都系比兩個人在後面打尖, 我比一大班人打尖, 搵一條友來排隊, 差不多到時就叫晒十幾廿人來打尖, 同D職員講又系唔理, 超唔順氣 , 海洋公園最引我地一家就系吊車, 我個仔好鍾意坐
    [版主回覆06/11/2012 23:36:12]我地今次去坐升空氣球無俾人打尖,但有奇遇囉,我老爺俾個大胸內地女人非禮呀

    回覆刪除
  8. 哇..有鬼呀! 點解我會收到你篇是今日POST出來的新POST, 一睇下日子是2009年, 攪咩呀?
    [版主回覆06/11/2012 23:33:10]哈哈,我諗唔係有鬼,係YBlog short short地啫,其實因為早兩日我去完海洋公園,尋晚上返個blog睇下上一次係幾時去,點知唔覺意將篇post按左編輯無鬼左,咁咪再按多次發表囉,我都無改過個日期,無諗過佢咁低能會再當新post通知,真係超低能!!

    回覆刪除
  9. 海洋公園一天遊

    piggybread 2012年6月10日下午11:46

    回覆刪除