2009年7月1日星期三

2009年2月日本東北8日溫泉之旅 - Day 6 (Part 4 橋本屋‧究竟有幾豪呀?!)


2月19日   星期四   (銀山溫泉 > 最上川 > 天童 > 葉山溫泉)




上回講到無啦啦響天童食左個lunch,之後我地就搭15:08班次嘅奧羽本線返山形,只係二十分鐘車程,去到差唔多三點半,跟住會搭15:57班次新幹線去葉山溫泉,未夠鐘上車,我地就響山形車站逛下~

見到有呢D jelly賣,梗係唔放過買返D啦....


車厘子味,真係勁多車厘子嫁....yummy!!


呢隻梨都幾好味,唔會太甜~~




Hea 左一陣就夠鐘上車....葉山溫泉個JR車站其實叫做かみのやま溫泉站~


只係八分鐘就到喇~


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


今晚入住葉山溫泉嘅橋本屋,之前做booking時已經約左旅館專車四點鐘響車站接我地,出左閘口就見到橋本屋嘅職員拎住個紙牌響度等緊,個職員一見我地就即刻幫我地攞左D行李,然後就帶我地出去上車~~


車行左幾分鐘就到旅館喇,幾個職員即刻笑容滿面走出黎招呼我地,其中一個職員幫我地拎晒D行李話放入房間先,一個職員就遞熱毛巾俾我地抹手,另一個職員就遞拖鞋....咁大個女都未試過俾咁人服侍過.....

攪掂晒後就請我地去左一處休憩嘅地方休息下先,有花茶同果子welcome我地....個花茶淡淡香味,幾好飲~~


茶几上面放左靚靚嘅香薰蠟燭~


好快就有個女侍走黎同我地核對左個人資料,個女仔好後生,不過好有禮貌,同埋佢都識講英文,溝通完全無問題,之後都係由佢全程招呼我地,包括服侍我地晚餐同聽朝早餐~

然後佢就帶我地去揀浴衣,係女士先有得揀嫁,男士嗰件已經放左響個室入面,無得揀款~


揀完就帶我地入房....通向房嘅走廊,好典雅~


我地間房嘅門牌,不過唔知寫咩....


個女侍同我地介紹左房嘅設施,約埋夕食同早食時間,之後我地問佢聽日可唔可以安排旅館專車載我地返出去JR車站,佢話旅館定左九點半同十點半有專車出車站,但係我地打算搭9:15班次去米沢,時間唔夾,原本諗住自己打的,但佢就主動話幫我地問一問睇下可唔可以特別安排下,後來佢都有再覆我地話可以安排九點鐘車我地一轉去車站....呢間旅館一開始已經俾倒我地好好印象啦~~



有兩條房門key,一人一條,出去浸溫泉都唔駛驚返黎無門口入~


下一張(熱鍵:c)


好喇,成日話呢間旅館係此生暫時最貴嘅旅館,咁究竟有幾豪先??? 都係時候要向大家介紹下我地呢間露天風呂付客室係點樣喇....

Photobucket


Welcome drink 係一枝紅酒~


Welcome snack


一入門口有基本設備好似雪櫃呀、電熱水壺呀咁~


靚靚嘅水杯....飲杯水都開心D~~


呢個toilet其實無咩特別,一般比較先進嘅酒店都係呢種有得洗pat pat嘅toilet,特別嘅係除左有兩卷tissue外,響牆上面仲有多一盒抹手紙,同埋有個藤盒入面有女性用品供應嫁,幾周到......而且呢個toilet係無燈掣,燈光係自動感應,無人就會慢慢熄,試過響入面大大時,呆坐左一陣開始變暗,郁一郁又光返,好好玩~


兩張好柔軟嘅床


流線形嘅電話


衣帽間,又係自動感應燈光~


一般嘅溫泉旅館都會有供應和式嘅襪,但係呢間旅館供應嘅唔係一般白襪,係有佢地logo嫁....


呢隻兔仔係旅館嘅logo,好多用具器皿都有,仲有分男女,女士紅或粉紅色,男士藍綠色,所有野都每種顏色各一套~


去浸大浴場用嘅索繩袋都有兔仔同分左顏色~


偏廳


好多茶包,仲有咖啡奶茶,飲淨全部俾我攞走晒~


大電視


主廳....望出去係一個私家小庭園~


靚靚嘅盆栽擺設


估下係咩?


原來係茶具~


化妝間


連個sink盆都特別過人.......不過唔係幾好用嫁,個水龍頭好高,D水酒到周圍都係.....


一般梳洗用品.....最特別係護膚品,唔係雜嘜噃,係Kose嘅雪肌精!!


唔駛講梗係俾我攞埋返屋企啦~~


最離譜係有埋一整套指甲油,全新未開過嫁! 連護甲同base coat都有!!




沐浴嘅地方




最後黎到呢間個室最矜貴之處......


就係用藏王石做成嘅私家風呂....個池都好大個嫁,兩個人浸都好鬆動~~~




望出去係園林雪景,一邊浸溫泉一邊觀賞美景,絕對係人生一大樂事!!


亦可以坐響旁邊D藤椅休息~


由外面望返入去個室嘅樣貌....好快已經俾我攪到亂七八糟.....




響房休息左一陣,趁天未黑,我地就去換浴衣先去大浴場觀光一下.....



電梯入面貼左張用和紙寫上旅館入面嘅各種設施


女湯入口


男湯入口


入到去女湯,一個人都無,正!! 拿拿聲攞部DC出黎影返幾張相留底先....


好古典嘅locker


梳妝嘅地方,設備齊全,乾淨企理,一人一格,夠晒私隱~


sink盆又係好靚


有一籃夾子俾人用黎夾住自己對拖鞋嫁,唔駛驚會同人掉轉左右腳啦~


愛貪小便宜嘅我竟然唔記得順手牽羊.....好彩老爺知我鍾意又食又拎嘅本性,已經幫我收起一個.....返黎香港用黎夾boot好方便呀~~~


內湯....因為好驚會有人入黎,所以隻手不受控抽筋,D相震得好緊要.....


出面有兩個露天風呂


其中一個係好大塊藏王巨石做嘅溫泉池,就算唔住私家風呂房都可以黎浸藏王石風呂....據講因為石頭傳熱平均可以有保暖嘅效果,窩進熱剌剌嘅溫泉水,望出去有被白雪鋪蓋嘅點點燈火,一個人響度浸嘅感覺真係好美妙,超正呀!!!


周圍嘅設計都好優雅~


下一張(熱鍵:c)


浸夠後就返入房,老爺已經浸完,仲沖定壺綠茶等我返黎....未夠鐘食飯就飲杯茶食和果子hea下先啦~








 下一篇吃醉人嘅山形牛刺身,

一於繼續豪落去.....



下一張(熱鍵:c)


14 則留言:

  1. 嘩!你個遊記寫得好好、又詳細,呢間酒店真係好吸引,我都末試過住D咁正嘅酒店,期代睇你寫埋最尾個兩日!
    [版主回覆07/02/2009 22:26:00]歡迎光臨,多謝捧場~~
    我會努力儘快寫埋最後兩日啦,因為真係拖得太耐,D記憶已經開始衰退....

    回覆刪除
  2. 成間旅館咁正,貴D都值得;可唔可以講吓有幾貴?
    [版主回覆07/02/2009 22:36:00]50700 yen 兩個人....我都以為已經係好貴,點知近日搵十勝D溫泉旅館,見到有間叫三佘庵嘅style有D類似呢間橋本屋,但係價錢仲恐怖,最平都要三萬幾一個人.....

    回覆刪除
  3. piggybread :         好靚呀間酒店 , 貴得有道理 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆07/02/2009 22:37:00]我都以為已經係好貴,點知近日搵十勝D溫泉旅館,見到有間叫三佘庵嘅style有D類似呢間橋本屋,但係價錢仲恐怖,最平都要三萬幾一個人.....

    回覆刪除
  4. 果然是超級的豪華享受, 那個藏王石私家溫泉好型
    恐怕你在這旅館又食又拎的東西還真不少吧
    [版主回覆07/02/2009 22:39:00]Hehe...你知我幾貪小便宜啦,簡直係收獲甚豐呀~

    回覆刪除
  5. 好正呀間酒店,幾錢呀????
    [版主回覆07/02/2009 22:39:00]50700 yen 兩個人....我都以為已經係好貴,點知近日搵十勝D溫泉旅館,見到有間叫三佘庵嘅style有D類似呢間橋本屋,但係價錢仲恐怖,最平都要三萬幾一個人.....

    回覆刪除
  6. 幾錢晚? 29000? 通常都見到呢個價
    [版主回覆07/02/2009 22:39:00]50700 yen 兩個人....我都以為已經係好貴,點知近日搵十勝D溫泉旅館,見到有間叫三佘庵嘅style有D類似呢間橋本屋,但係價錢仲恐怖,最平都要三萬幾一個人.....

    回覆刪除
  7. 成酒店很正呀, 你們兩人真識歎, 快啲寫下一篇啦, 很期待呀
    [版主回覆07/02/2009 22:41:00]我會俾心機怏D寫嫁喇~~

    回覆刪除
  8. 似乎個個都好想知幾銀, 快d開估價錢
    我比較另類 , 反而最鍾意呢間野的地方是一人一條 room key
    我都唔明平時果d比得一條key, 一男一女的住客咪要下下浸完後等埋先返得房, 2條key 就very good
    感應燈都幾嚇人架, 如果無人又突然著燈咪.........  .......
    [版主回覆07/02/2009 22:46:00]50700 yen 兩個人....我都以為已經係好貴,點知近日搵十勝D溫泉旅館,見到有間叫三佘庵嘅style有D類似呢間橋本屋,但係價錢仲恐怖,最平都要三萬幾一個人.....
    兩條key方便好多,其實俾多條key要使幾多成本呢,所以呢間旅館D細節野就係做得比較周到~
    你真係攪野,咁都要諗到D靈異野....

    回覆刪除
  9. 咁豪的酒店我都未住過, 好羡慕! 嗰枝紅酒有無飲定帶咗返香港? 另個套指甲油可唔可以取走嫁?
    [版主回覆07/02/2009 22:50:00]枝紅酒嗰晚飲晒lu....D指甲油就梗係帶走返香港啦,我最鍾意又食又拎~

    回覆刪除
  10. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2009年7月2日 下午9:11

    你真識揀 ,毫得有道理  , LEE 間 真係好正 , 聽講紅葉時間可以一路浸温泉 , 一邊賞紅葉
    [版主回覆07/02/2009 22:52:00]賞紅葉浸溫泉應該都好正...電占兄可以諗諗同豆豆去快活下啦~

    回覆刪除
  11. 這間酒店很貴呢, 幾乎可以去一次東京啦, 很羨慕你們如此捨得去享受
    [版主回覆07/06/2009 22:54:00]人一世物一世點都要享受下~
    唔好羨慕,快D plan去玩啦~

    回覆刪除
  12. 比我都會攞走個套指甲油!!!睇0既時候已經好想知你有無攞到!!!哈哈...我同你一樣都鍾意又食又拎.....好鍾意你件浴衣~~~~但噤貴真係要好認真噤搵錢錢先得囉!!!
    [版主回覆08/15/2009 23:53:00]我地d心態真係一樣,出去玩唔又食又拎唔盡興嫁....我幾乎想攞埋件浴衣走添呀!!
    plan下啦,plan plan下就ok嫁喇~~

    回覆刪除
  13. 唔好意思啊~~我打算下月去東北..我都想bk橋本屋...因佢上佢網訂房要登記...我試過fax去同佢哋聯絡(用英文)...不過冇人覆..我又試過打電話過去..不過冇人識英文完全溝通唔到..咁點算...請問你當時係點bk房的?!?
    [版主回覆09/13/2009 11:03:00]唔好意思,我都唔係好記得當時係點訂,好似係響佢網頁訂嫁,當時應該唔駛登記掛??總之照填資料,佢好快就用e mail回覆係咪OK,或者佢而家改左預約方法? 或者你試下睇下jalan有無得預約?

    回覆刪除
  14. 好正呀!!!下次去一定要住呢間!!!
    [版主回覆09/15/2009 23:01:00]歡迎光臨~真係好正嫁,有機會一定要住下!!

    回覆刪除