2009年7月11日星期六

Dinner @ 和民

以集團連鎖食店黎講,其實我地都幾鍾意和民,價錢OK,食物選擇大眾化,D野普遍幾好食,而且樣樣菜色都有一D,總會揀到合自己口味,分店又多,只要係大型商場就會有,shopping完都真係總有一間響你左近,不過通常就好多人等候....


尋晚老爺響新界開完會費事返公司,見佢竟然可以早放工,咁啱我仲有對鞋響德福未去攞,於是就叫佢出返九龍去德福等,六點幾估到和民應該未有咁多人,於是一夠鐘放工我就拿拿聲收工去同佢會合啦~~


去到果然未full晒,唔駛等即刻安排到座位~


Caption


一口牛肉,唔錯,點蘿蔔蓉食幾好味~~


魷魚刺身,隻魷魚好大隻,好有咬口,好多冰伴碟,幾好味~~


鮭魚野菜卷....入面個芝士好膩,我唔係咁啱,不過老爺幾欣賞,大部份佢攪掂晒~


雜錦串燒,OK啦,不過不失咁.....


蒜香海鮮炒飯,飯炒得幾乾身,海鮮料都幾多,幾好味!


刺身冷麵....冷麵煙煙韌韌,都唔錯~


總括黎講食物嘅質數都OK,選擇嘅種類都好大路,價錢又平,想經濟咁食一餐日本野,和民係唔錯嘅選擇,不過真係無時無刻都係咁多人等位,食完出黎門口又係一大班人.....已經好耐未試過可以咁早食完晚飯....如果老爺成日可以咁早收工就好啦~~~


3 則留言:

  1. piggybread :       呢篇可以睇得到 ,   睇D相食物唔錯喎 ,    攪到我都心思思 , 想食番餐日本野 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆07/11/2009 22:46:00]好擔心呢篇又睇唔到,都唔敢post東北嘅trip住~
    和民ok嫁,經濟實惠,搵次去試下啦~~

    回覆刪除
  2. 我都好喜歡去和民, 不過每碟都好細, 份量好像好小
    [版主回覆07/12/2009 22:20:00]細細碟,咁咪可以叫多幾款啦~

    回覆刪除
  3. 魷魚刺身真係好大隻! 我都間唔中去嫁! 不過佢哋啲嘢細細碟, 我人多 (嗰啲化骨龍) 猛咁叫, 我次次都要好貴落樓.
    [版主回覆07/13/2009 23:00:00]佢地d野真係幾的色,如果人多就真係要叫唔少野先可以滿足所有人,雖然每款都好似唔係好貴,不過小數怕長計,叫得多埋單就真係好係野....感覺上我地兩個人去就比較著數d~

    回覆刪除