2009年7月27日星期一

2009年2月日本東北8日溫泉之旅 - Day 7 (Part 4 米沢牛! 我地黎啦~~~)


2月20日   星期五   (葉山溫泉 > 米沢 > 東京 > 新宿 > 東京)



上一回講到逛完上杉城史苑,我地就行返去巴士站等搭巴士,下一個行程係米沢遊嘅重點,就係去食和牛呀~~~

米沢市有好多食店都係食和牛,我地揀左老字號登起波~~



按照時間表應該11:56有巴士到,不過等左好耐都未見架巴士出現....平時搭日本d巴士基本上都好準時,就算有誤差都係一、兩分鐘,今次真係遲左好多,差唔多十五分鐘! 仲要落住大雨,無摭無擋,又凍又濕,真係等到媽媽聲!!


由上杉神社去登起波,搭右回巴士響中央四丁目站落車,只需要十六分鐘車程,去到已經係十二點半~




食店嘅地下有米沢牛肉專賣店~


食店響二樓,店入面嘅陳設好簡單....入去到一個客人都無,我地好似包廳咁呀~




我地點左一個網燒特選,同一個網燒"松"


當然少不免溫熱嘅米酒啦,先乾一杯~~


侍應先幫我地加炭


標榜使用備長炭嫁~


先黎嘅香腸都已經好好味~~


調味都有三種




各位,下面呢個就係絕對媲美神戶牛嘅A5頂級米沢特選和牛喇,多謝8,800 yen!!....得嗰幾片牛肉收得咁貴當然唔係一般貨色啦,睇下d牛肉嘅脂肪分佈得幾靚幾均匀~~


呢個係次一級嘅"松",都要6,600 yen嫁~~


仲有蔬菜


開餐啦~~~


真係超超超好味!!!! 好食到只能夠以回味無窮四個字去形容~~~
Yummy Yummy~~~好滿足呀))))))




網燒比較熱氣,整返碗清淡嘅昆布湯先~


仲有雪糕~~


食到飽飽,真係好唔捨得走.....


呢一餐午餐雖然好貴,不過偶然先一次啫,最緊要係食得高興,我地嘅旅遊宗旨係出得去玩就預左要豁出去嘞,如果唔係等返黎後悔就無謂啦~~







捧住個肚好滿足咁離開登起波,因為就唔啱巴士嘅時間,所以我地就打的返JR車站,打的費1160 yen....我地要搭13:42班次嘅新幹線返東京,趁仲有d時間梗係shopping一下先啦~~


呢幾日響東北都無咩點shopping,一來鄉間地方無咩野買,二來兩個旅行袋已經漲爆唔敢買咁多野,而家要離開嘞,一路以來抑壓得好辛苦嘅購物慾終於爆發.....響短短十分鐘內我已經好似發左癲咁狂掃左差唔多6,000yen 嘅野食....

專攻東北限定貨色,呢d只係冰山一角......




響locker攞返d行李,夠鐘上車啦....月台上都有米沢牛便當賣


令人懷念嘅米沢牛


懷住非常非常不捨之情,我地終於要離開山形縣,六日五夜嘅東北遊亦要講聲bye-bye 啦~~~







沒有留言:

發佈留言