2009年5月2日星期六

2009年2月日本東北8日溫泉之旅 - Day 5 (Part 3 挑戰山寺‧上篇)

2月18日   星期三   (藏王山 > 山寺 > 山形 > 銀山溫泉)



離開藏王山,坐巴士返到去山形車站已經11:20,見當時無咩落雪,我地就決定都係照去山寺睇下乜野環境先.....


我地會搭11:34班次嘅仙山線~


將行李放左響locker,見仲有D時間就走入去觀光案內所兜個圈啦~


山形站呢個觀光案內所都好細下,攞左D資料就去上車喇.....天氣好凍,順手買左熱粟米湯暖暖肚,120yen~~


唔好以為淨得湯無粟米咁,其實沉晒響底咋! (大家千祈唔好誤會,上面嗰隻咁粗嘅手唔係我嫁,下底嗰隻先係~~)


 



 


由山形去山寺只係需要二十分鐘,差唔多十二點就到喇~


響月台望過去已經覺得個山景好靚!!



我地就係想要行上去呢D寺院喇....



先check下個時刻表先.....因為我地下午約左旅館專車響大石田站載我地去銀山溫泉,無論如何一定要搭14:56班次嘅新幹線由山形去大石田,所以一陣間就預算搭13:42班次返山形,換句話即係只有個半多鐘頭嘅時間響山寺呢度逛.....


出左站影下個車站先啦,都幾古色古香喎~~


車站外面有個好大嘅山寺地圖.....


個地圖仲有show埋俾遊客知上山寺每個stop嘅所需時間,左手面第一個column就係上山寺.....老爺話我地時間唔多,以我一貫嘅笨手笨腳,如果真係行唔掂,去到中途站仁王門就打回頭啦.....


好啦,一於去馬,出發啦~~~ 


沿路有呢D小僧侶紙板指示方向,幾得意~


由車站行到去登山口大約七、八分鐘,老實講我係嗰D平時行多兩步都喊攰嘅人(shopping當然另計啦),未去到入口我已經有D喘氣......一去到仲先要上條長樓梯!!


行完條長樓梯就去到根本中堂,呢座野據講係日本國家指定文化遺產~


原來山寺又叫立石寺~


未上山周圍D景色已經好正~~~


根本中堂隔離係日枝神社~


下面呢個係俳聖松尾芭焦像,呢位人兄好似係幾出名嘅詩人,曾經黎過山形縣玩,玩完又作下詩紀念咁,所以響山形成日都見到佢個名~~


再過D就到左山門,即係登山之門,又即係科水俾錢入場嘅地方~


登山參拜料金每位300 yen~


入口地方除左有紀念品賣外,仲有水鞋供應,可以借用,入口個伯伯會睇你著嘅鞋適唔適合上山,我最初唔知,以為佢做咩一路昅住我對腳.....我同老爺對鞋都OK嫁,係早兩年特登響Aigle買黎專係去北海道踩雪地著~~


俾左入場費就開始登山旅程喇.....即係要開始行我呢世女最唔鍾意行嘅樓梯,仲要係舖滿晒雪,不過樓梯旁邊基本上都有扶手~~


山路邊成日都見到呢D著左衫嘅小佛像....


行完一段又一段,都係長長嘅石級,真攞命!! ....好彩大部份山路嘅旁邊都有欄杆可以借下力,如果唔係對於一向運動zero嘅我黎講恐怕行唔到二十級就叫救命,而且若果無扶手俾我扶實,睇怕我已經碌返落登山口跌Q死好耐.....


不過唔知點解其他人都行得健步如飛,連老人家都可以唔使扶欄杆就輕易咁爬我頭,而我因為打死都要霸住個旁邊位捉實條欄杆,由上面行落黎D人我都無讓俾佢地扶,但係佢地都可以好自在(or 好無奈!)咁行落去,睇黎我真係要檢討一下.....


老爺基本上由得我自生自滅,已經行前左好多,佢行得快,通常同我維持一段距離,距離拉得太遠就停低等我,響等緊我嘅時候就可以影下相同video囉~~


睇下我已經行到成隻狗咁

....頂唔順要停一停抖抖(其實一路都已經抖左好多野),咁就俾機會老爺偷影左我個小狗樣
.....



唔覺唔覺,由登山口開始行,行左二十分鐘,又係行到去一段好長嘅石級,真係已經氣喘如牛,正當對腳開始有D發軟踶嘅跡象之際,忽然聽到好多人聲響上面傳落黎,當中夾雜住老爺叫我嘅聲音....吸口氣走埋呢段樓梯,上到去老爺已經急不及待大叫話呢個stop嘅景好靚.....


老爺講得無錯,睇下真係好靚呀,好多人上到黎都忍唔住呼叫~~~~



D樹好靚呀!!





原來呢個景點叫せみ塚~




D樹好靚呀~~~



個峭壁都好靚呀!!




睇完せみ塚又繼續向上行.....無窮無盡嘅石級,真係行到扯晒氣......



無耐又去到另一個景點,就係彌陀洞~


彌陀洞係一面大型風化垂直岩壁,據講有緣人會響壁上睇到阿彌陀如來佛像.....


我地呢D凡夫俗子當然唔會係有緣人啦,佛像就梗係見唔到,我只係覺得壁上好似鑿左好多墓碑,同埋好似好多神主牌放左響地上,如果夜晚黎一定嚇死


離開彌陀洞,行過D就去到仁王門~~~Yeah!! 亦即代表我地已經行左整段山路嘅一半路程喇!!


呢個角度望上去個仁王門真係好正~~


幾經辛苦,終於爬到上黎,真係要自己讚下自己呀!! 睇下時間,原來只係12:35咋!! 自己都覺得好勁呀,只係用左25分鐘就行左一半路,仲係無PK添~~~


攤抖左一陣,我地就諗到底係繼續行埋上去山頂定落返山喇.....咁我就問老爺上面有咩睇啦,佢話上面都係D寺院咁,但係由山頂望落去個view應該好正....我地要搭13:42班次嘅車,都仲有成個鐘,老爺就話如果我可以維持番之前咁嘅速度而唔hea太耐,上埋去都應該無咩問題喎....



到底我地最終即係有無上埋山頂呢? 我唔賣關子喇,呢篇野叫得上篇,即係有下篇啦,咁即係有上到頂啦,可以預告山上面嘅view真係好靚!!......BUT,對於一向爬樓梯仲慘過做苦工嘅我黎講,平時行步路都會PK,仲試過響平地無啦啦拗柴扭親腳要睇跌打!

......咁究竟響結左冰滑溜溜嘅石級走返落山,仲要係響好趕時間嗰隻,到底成個磨碌又笨手笨腳嘅我係碌落黎
定係跣落黎
呢? 呢個就真係要請看下回分解喇........


 



---> Day 5 - Part 4 挑戰山寺‧下篇


 


5 則留言:

  1. 被白雪蓋住的山寺真的好美呀,你快點post下一篇啦,很想看你有沒有pk
    [版主回覆05/03/2009 22:18:00]等下先啦,過兩日有嫁喇

    回覆刪除
  2. 白雪下的山寺別有一番情調, 不過要行這麼多樓級,也不是人人都樂意的事, 我太太恐怕第一個耍手兼擰頭!
    [版主回覆05/03/2009 22:17:00]行樓梯真係好辛苦,不過真係好值得睇嫁,其實慢慢行,捉實D欄杆問題唔係咁大嘅~~

    回覆刪除
  3. 風景好靚呀!  真係值得去, 不過, 行樓梯就.............
    [版主回覆05/04/2009 22:55:00]行樓梯真係行到斷氣咁滯,不過如果可以有多D時間行下抖下,其實真係唔錯嫁~

    回覆刪除
  4. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2009年5月4日 下午8:39

    時間真係好趕呀  , 0個日我地就好 hea慢慢玩 , 0個日多唔多人行呀 ? 妳老爺唔等妳 , 佢唔驚妳危呀 ! 妳買關子 ~ 快.....快......
    [版主回覆05/04/2009 22:52:00]佢係咁嫁,行得好鬼快,我成日都話遲早有日我響街PK死Q左佢都唔知...
    其實上山都無咩野,落山要踩冰先恐怖D~

    回覆刪除
  5. piggybread :         終於睇到跟得上哪 ,  Yeah    行樓梯真係好辛苦架 , 仲要平時冇乜運動 , 命 .     不過D雪景真係好靚 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆05/07/2009 22:48:00]簡直行到斷氣,嗰日之後好似無咩野,但係第二朝就知死,對大脾D肌肉直頭痛到唔想起身!

    回覆刪除