2009年5月9日星期六

2009年2月日本東北8日溫泉之旅 - Day 5 (Part 4 挑戰山寺‧下篇)

2月18日   星期三   (藏王山 > 山寺 > 山形 > 銀山溫泉)



上回講到話幾經辛苦終於上到去仁王門,攤抖左一下,我地就決定繼續向上爬.....


過左仁王門之後就會開始經過一D寺院,下面張相右上角嗰座就係五大堂....個地勢係咪好似好險峻咁呢,一陣間我地都會去嫁~


雖然經過D咩開山堂、中性院咁,不過我地無咩時間慢慢逛,打橫嘅小路都skip左,只係一路直上向住最高點奧之院進發~


偶然掉過頭望返落去......睇下我地已經爬得好高喇~~


行左大約十分鐘,好開心呀,終於到左奧之院喇~~~


行得咁辛苦,終於行到上黎最高點,真係要俾返D掌聲自己先得呀


將周圍嘅景色影返夠本先....同埋都要乘機企定定抖返順條氣先啦~~




影完晒相,離開奧之院,見仲有時間,我地就行埋過去另一邊嘅五大堂....行行下就見到響其中一坐山嘅中間無啦啦有座寺廟,唔知係咪就係胎內堂,只可以遠望,因為條路好簡陋危險,所以封左唔俾人行去....咁D僧侶唔知係點樣行呢?


周圍D路都舖滿晒雪,係就係好靚,不過因為其實都有好多分叉小路,講真都真係幾易蕩失路....


我地愈行就愈唔對路,原來行行下唔知點解行左去一個懸崖邊,旁邊係無野扶手,一個唔覺意就會跌落崖下面.....行行下見條路封住先知行錯路,唯有行返轉頭......真攞命,慌死我行唔夠咁.....


上五大堂D石級好窄嫁,又無欄杆扶手,得條幼繩俾人借下力.....唉~我真係已經無晒氣喇~~


Yeah!!! 終於去到五大堂啦! 原來係一個展望台式嘅佛堂,好開揚嫁,可以180度望到山寺四面同山下嘅景色....


四面嘅景色真係好靚呀.....我唔多講喇,俾大家靜靜欣賞一下啦~~









望返落山下可以見到山寺車站~


咁啱有架火車埋緊站噃~~



響五大堂影完相就真正完成左呢個1015級嘅爬山旅程喇,自己真係要讚下自己呀,平時行多兩步路都呻攰,今次竟然一口氣可以行咁多樓級,老爺都讚我叻女啦~~~


望下錶已經一點鐘喇,係時候要返落山.....開講有話,上山容易落山難,頭先一路上山已經見到有D舖晒雪嘅石級俾人踩得多變左滑溜溜嘅冰,要逐級行返落去都咪話唔心驚.....


不過明知自己論論盡盡,當然響黎山寺之前早有預備啦.....


睇下我預備左D咩?


¯


登凳....就係呢D鞋釘喇~~


將佢套住對鞋,鞋底有三粒釘,踩落個冰地就唔會跣啦~~


真係好掂嫁,踩落去D釘好似有小小啜住個冰面,一D都唔會跣~



睇下,簡直可以話係健步如飛呀!!



唔使扶住欄杆都得~~


行返落山先留意到原來沿路有好多墓碑響山路旁邊....


對鞋釘真係好正,上山差唔多需要一個鐘嘅時間,落山就只係用左大約十五分鐘咋,話咁快就行返去登山口喇.......咁快走返落黎,有剩時間梗係走入去事務所shopping下先~~


揀左少少紀念品就俾老爺催走喇.....咁我話都未夠鐘做咩咁快走喎,難得有地方shopping嘛.....佢就一句答我話乜你唔想去車站附近D shop逛下咩.....只係一句話就令我即刻好聽話咁跟佢走喇.....


通去出口嘅路有個幸福之鐘喎....走去搖兩野攞返D好運先啦~


之前響登山口個事務所因為要入室內買紀念品,所以就除左對鞋釘費事刮花人地個地板啦,點知原來離開登山口後仲有一大條長石級,旁邊仲要係無欄杆扶手!.....無套鞋釘踩上D冰度真係好鬼跣嫁,所以如果大家打算響冬天去山寺玩,就要好似我之前咁做足準備喇.....


大家唔好睇我好似自己都行得好掂咁,其實全程都要老爺好似侍候老佛爺西太后咁扶實嫁,如果唔係以我嘅能耐行唔夠兩級就碌落去啦,呢張相係已經行到尾剩返幾級特登叫老爺影低用黎向朋友吹嫁咋.....真係行得好牙煙~~


成功完成山寺之旅,行返去車站途中有條河舖晒雪好靚呀~


車站在望啦~~


仲有時間,梗係唔放過機會shopping先啦~~


成功掃左貨,不過磨得太耐,攪到好趕呀,即刻衝去車站啦....山寺車站細細咁,幾有鄉間嘅風味~


舖滿白雪嘅路軌,好靚呀~


望返過去,可以見到五大堂,而紅色圈住嗰處就係響せみ塚望過去好靚嘅峭壁,至於奧之院就應該響五大堂後面俾個山摭住左......


望住咁靚嘅山寺,真係好唔捨得走呀....



告別山寺,我地搭13:42嘅JR返山形,繼續向下一個景點銀山溫泉進發~~~


山寺,bye-bye~~



後話︰從來無諗過自己會可以堅持行咁多樓梯,去之前我地仲係十五十六,不過好彩無放棄,如果唔係就睇唔到咁靚嘅景色,上山無疑真係好辛苦,尤其對於我地呢D"港女",不過其實如果可以有多D時間,行下抖下,趁攤抖嘅時間影下相,唔覺唔覺就上到山頂......事實上連我呢個懶人都可以行晒全程,我諗無咩邊個係會行唔倒囉~~



山寺觀光協會網址︰http://www4.dewa.or.jp/yamadera/index.htm



後後話︰show俾大家睇下響山寺買嘅DD紀念品.....


老爺買左本書仔係山寺簡介,入面有張guidemap,睇返自己行過嘅山路,響一個鐘頭之內由山腳爬到上最高點,真係覺得好勁呀~~


呢盒線香唔錯,淡淡嘅香味,唔會太濃,好清香! 


唔知係咪因為係響山寺買呢,D香都比一般嘅店舖神性D嫁,燒起上黎覺得成間屋都充滿住一種靈氣同祥和嘅感覺呀~~~



---> Day 5 - Part 5 向銀山溫泉進發


1 則留言: