2009年5月10日星期日

Mother's Day Dinner@泉章居


今日係母親節,響度同所有嘅媽咪講聲母親節快樂!!


同往常一樣,我地都係提早同老媽子老豆食呢餐母親節晚飯,除左因為費事同人迫同埋大圍野又貴又唔好食外,又要就細佬嘅時間,所以就揀左平日食喇~


今次揀左泉章居,我地大大話話都真係有好幾年無去幫襯過....一向都知道呢間野平時係無得訂位,之前早一日就試下打電話去睇有無得訂啦,點知又OK喎,不過只係有兩個時段可以訂,一係6:30,一係7:00,仲要講明話夠半數人先俾枱喎,真巴閉,雖然係寸,但係算啦,呢度D野又真係幾好食嘅,而且又經濟,真係幾抵食嫁~~


我地七個人(六大一小,妹夫開OT黎唔倒,老爺患感冒被迫自動隔離),於是叫左個$488六人套餐另加多一個小菜,個套餐有湯、一隻雞同四款自選小菜,雖然只係六人餐,但因為我地大部份人都好細食,所以竟然食唔晒仲有淨添~~


呢個霸王雞其實即係招牌鹽焗雞,不過上面加左好多蔥絲.....D蔥絲好惹味,雞好嫩滑,果然係鎮店名菜,點埋沙薑好好味呀~~


炆班頭腩,魚肉都幾滑,不過成碟野得好小班腩,我只係食得一舊咋~


咕嚕肉,雖然係女人天敵,但水準都唔錯~


豬頸肉,OK幾爽口~


全餐最唔好食嘅粉絲中蝦煲,賣相唔掂,成煲野都無咩味~~


大良炒鮮奶,炒得幾香滑,不過真係要襯上碟熱喇喇食先好食,凍左真係麻麻地~


整體食物質數唔錯,service一開始已經唔會有咩特別期望,價錢合理.....不過最衰要遷就細佬放工時間同地點,結果去左旺角分店食,因要行上二樓,老媽子對腳生骨刺,睇佢上樓梯上得咁辛苦,仲話係母親節晚飯,真係罪過,扶住佢上樓梯時個心好唔安樂,決定以後無咩必要唔會再同佢黎食~~


沒有留言:

發佈留言