2009年5月5日星期二

Lunch@富聲

今日老細中午時份又失驚無神走出黎話請食飯,本來話想去馬會Derby,因為今個月係佢生日有優惠,夠四個人就可減一個人頭錢,但佢後黎又話多人唔抵食,都係食中菜好,問我想食咩,咁有得揀就梗係揀食翅啦,最後揀左灣仔富聲,其實我想去馬會多D,好懷念嗰個鵝肝!!!


今次去富聲,最主要係食佢嗰個排骨翅,D翅嘅份量都OK,不過個湯好勁胡椒太搶味,唔係咁啱我,我都係鍾意利苑個乾撈翅多D,二百幾蚊一份翅! 要我自己俾錢一定no way~~


無帶DC,改用手機影,效果唔係咁好,所以係咁意影兩張做record算~~(提外話︰尋日借部mobile俾老細同佢個friend傾計,佢傾完之後竟然毫不客氣話做咩我部mobile咁鬼厚....真係佢老闆,你加D多人工俾我我咪即刻去換部i phone囉~)


下面呢個要$120一份,粒瑤柱都幾大粒....不過我地見到同係鵝掌但唔係瑤柱改吉品都係$188,但老細話對我地幾個女仔已經好奢侈,成日請我地食飯攪到我地鬼咁嘴刁,唔可以再縱容我地喎....真係俾佢吹脹~


兩個主菜我都覺得只係一般 (俾佢知道一定激死佢!),反而我覺得個叉燒好好味,好腍同好軟熟,係全餐中最美味嘅!! 仲有個酥皮叉燒飽都唔錯,D酥皮幾鬆化幾香,馬拉糕都OK,略甜左D,其他點心就無咩特別~~


甜品我要左湯圓,幾得意,糖水有好多意米嫁,唔係太甜,唔錯~~


八個人無啦啦食個午餐要幾千銀,係我地個老細先會做得出....不過都要響度同佢講聲thank you啦~~


沒有留言:

發佈留言