2009年5月21日星期四

終於去左坐昂坪360啦~

自從昂平360通行,最初就話多人,成日要排好耐,之後仲要跌左個車廂落黎,所以一路都無諗過要去搭呢架纜車,直到最近知道有款新出嘅水晶吊車,見都好耐無去過睇大佛,所以就一於去一次大嶼山一日遊喇~~


票價有幾種,我地淨睇水晶車嗰D,平時我地會去埋大澳,不過今次唔打算去,因為寶蓮寺附近起左個心經簡林我地都未去過,所以就買來回飛......水晶車來回$157,水晶車去+普通車返$142, 爭十幾蚊啫,我地就梗係揀水晶車來回啦.....另外有一種係私人包廂連市集D影院門票咁,$2400!!....唔知係咪真係會有咩人包車呢?!


乘坐水晶車廂有條記認手帶,我地好乖咁一路帶住響手~


每部車規定坐滿十個人~


水晶車其實唔係好多部咋,大約八、九部車先有一部水晶車,去呢一日都幾多人,條隊尾有顯示話排水晶車大約要等半個鐘,都買左飛咯,都要排啦.....排左一陣忽然聽見有職員問existing部車有兩個位,有無人想上,咁我地梗係即刻彈出去上車啦,部部車都要十個人一齊迫,無咩所謂啦,但慳返半粒鐘唔駛等喎~~


一車十個人其實真係幾迫,特別當你隔離有鬼佬一齊坐.....雖然大家三唔識九,但係部吊車一離開車站,大家就好自然互相幫對面嘅人影合照,都幾熱鬧~


原來纜車有經過去機場嘅公路,點解平時去機場時唔多覺見到有呢D昂平360嘅??


大家影完合照,發覺原來已經過緊海~~


真係360度望景嫁,睇住個大海響腳下好舒服呀~~


之後就上山喇~


腳下係大片大片嘅樹林~


初初上車時都有D擔心會驚,不過上左車後又覺得無咩野,望落底部都唔係好得人驚啫,或者係因為有條幾粗嘅橫樑響車廂底中間,阻咁D視線,而且部車都幾定,所以無咁恐怖啦.....老爺一向怕高,見佢都無咩野咁,不過後尾佢話係死頂,其實驚到腳軟喎,唔知真定假....


嘩~有人行上山,以前未有纜車搭巴士都要大半個鐘啦,咁遠唔知要行幾耐?!


纜車會經過兩個中途站,有好多行山人士會響度休息,有纜車經過佢地都會好熱情咁同我地打招呼......


行左大約十五分鐘就見到個大佛啦~~


臨到站嘅時候會有個位向吊車影相,好似Disney嗰D咁,差唔多到嘅時候我地就提車入面其他人一齊望鏡頭,所以我地張集體相都影得幾好,張相$80,唔鍾意可以唔買~


呢個就係我地坐嘅水晶車廂喇~


出左車站就係昂平市集,好多人呀,簡直人頭湧湧.....呢個市集基本上係內地同胞或外籍遊客嘅天地,香港人除左D小食檔睇怕都無野啱行,我地嘅目標當然係遠方嘅大佛啦~


又要行樓梯喇.....


上到去循例都要走入去大佛入面睇睇粒舍利子,不過入到去咁啱有電話入,掛住一路八一路行,終於唔記得望一下梅艷芳個位就上左樓.....上到頂遠遠向粒舍利子望左眼就落返黎喇~


又循例圍住個佛行個圈先~


圍繞住大佛嘅其中一個天母像~


可以望到大雄寶殿~


之後就去大雄寶殿....唔係拜神,而係食齋~~


寶蓮寺入面有兩間齋堂,兩間齋宴嘅價錢唔同,一間$60,另一間$100,次次去老爺都係買$60嗰間,次次我地都有以下嘅對話︰


我︰兩間有咩分別?


老爺︰無分別~


我︰貴D嗰度好似門面靚D喎.....(忽然好驚) 唔通$60呢間無冷氣???


老爺︰(沒好氣) 有呀~


我又問︰咁點解唔同價錢,會唔會$100嗰度多野食D?


老爺又答︰唔會,一樣都係嗰D菜單~


我︰你又知?


老爺︰都係同一個廚房,煮嘅咪又係嗰D野~


我︰你點知? 你食過另外嗰間咩?


老爺︰(若無其事) 無噃!


我︰(反白眼) 你無食過又咁肯定??


老爺︰(木無表情) 總之我就係知啦!!


我︰.....(無言 + 面上有三棟.....)



其實次次都係差唔多嗰D菜色,四餸一湯,味道都OK嫁~


食飽飽就走喇....離開寶蓮寺,就去附近嘅心經簡林~


周圍都可以見到大佛~


心經簡林嘅英文叫wisdom path.....


有遊客跌左條電話繩呀~


經過一個茶園,D稻草人公仔好得意呀~~


棵樹有個心....


原來係四棵樹分別寫上心經簡林....


都要行一段時間,大約十五分鐘......好攰....


終於到喇,好多條大木柱插左響個小山岥上,每條木都刻左波羅蜜心經嘅經句嫁~


沿住個山坡行左個圈,之後就行去鳳凰山嗰邊嘅觀景台,可以望返過去成個心經簡林~


望過去另一邊見到石壁水塘~


睇過晒D景就行返出去寶連寺,係時候食下午茶,整返碗豆腐花先~


好滑~~


咩角度都見到大佛嫁~


一場黎到,雖然明知無野買但都要響個市集打個圈先嘅~~


無上午咁多人噃~~


逛左陣就搭返cable car走喇~


Bye bye 啦~


走嘅時候排纜車嘅人未至於好多,排左一陣下一班車就到我地,不過排響我地面前嗰八個人(應該係一家人)都係外藉人士,仲要係類似中東嗰種,我就同老爺講唔係好想同佢地一架車,其實唔係驚咩或者歧視佢地,只係佢地好鍾意搽香油,身上總有好濃嘅香料味,我唔係咁頂得順囉.....好彩今次唔駛滿十個人一架車,所以我地可以等下一班車先上~~


又要感受一下腳底凌空嘅感覺喇~~


經過機場....


有飛機起飛呀~


個海兩種色嘅?


好多人響淺水地方摸蝦~~


返到去東涌,最後一個節目--> 逛outlet~~


呢個所謂嘅outlet都幾多shops行嫁,可以話係遊大嶼山嘅餘興節目.....今次呢個一日遊都幾舒服,間唔中去下香港郊區其實都幾好玩~~


Bye-bye~~


 


7 則留言:

  1. 去下我BLOG比個CM
    [版主回覆05/23/2009 23:22:00]好呀,有時間就去啦~

    回覆刪除
  2. piggybread :          好正呀 ,    多謝晒妳呢篇 360 遊記 , 呢度我都未去過 , 香港人就係咁 , 四圍都會去 , 就係唔去自己既地方 .    (水晶車廂如果冇車底橫鐵咪好囉 , 阻住晒 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆05/23/2009 23:21:00]我地都係好耐先去一次呢D"香港郊區"咋,有得揀嘅話我都係想去日本坐吊車多D囉~~

    回覆刪除
  3. 我諗老爺真係驚架 因為我都好驚 嗰段對白我地都經常出現 妳估吓我係邊個角色
    [版主回覆05/23/2009 23:19:00]我諗你梗係我老爺個角色啦??

    回覆刪除
  4. 我都未去過360, 反而可能係日本就一定去tim~
    總是對香港的景點提不起興趣, 而且成十人一個車箱, 硬係覺得怪怪
    但又無錢包廂…$2400, 東京機票都買到呀
    [版主回覆05/23/2009 23:17:00]係呀,同人一齊迫住響個車廂入面好唔自然,坐響我地隔離嗰D鬼佬又唔郁,想話起身拉起張櫈影下全個透明地板都唔得~~
    $2400直頭係痴線價啦!!

    回覆刪除
  5. 間唔中去吓香港一天遊真係幾好嫁! 360 我搭過, 反而 心經簡林 未去過. 有機會要去下. 另你知唔知東涌咁多人摸蝦/摸蜆那處是在那裡, 因我都好鍾意摸蜆的.
    [版主回覆05/23/2009 23:13:00]心經簡林其實係得D木柱群,不過去開行埋去當行下山都唔錯啦~
    我唔知響邊度呀,老爺話應該係響東涌D村行入去,唔係太遠喎~

    回覆刪除
  6. 摸蝦 ? 我上次見到仲以為摸蜆添~
    [版主回覆05/23/2009 23:10:00]我都唔知係摸蝦摸蟹定摸蜆,我估嫁咋,頭先問返老爺佢話應該係摸蜆喎~

    回覆刪除
  7. 我都有去坐水晶車呀, 你唔驚嗎? 我很驚呀, 全程都不太敢望下面!
    [版主回覆05/23/2009 23:07:00]我就真係唔覺得驚囉,不過望落去樹林又真係幾高嘅~~

    回覆刪除