2009年5月17日星期日

2009年2月日本東北8日溫泉之旅 - Day 5 (Part 5 向銀山溫泉進發)

2009年2月18日   星期三   (藏王山 > 山寺 > 山形 > 銀山溫泉)



離開山寺,我地搭13:42開嘅仙山線返山形,只係十幾分鐘嘅車程,兩點鐘就到喇,之後我地會搭14:56班次嘅新幹線去大石田會合今晚入住嘅銀山溫泉旅館專車.....仲有一個鐘嘅時間,就周圍去搵地方食野~


呢座建築物幾有型~


得一個鐘,都唔敢行太遠,最後都係響車站外面間Lotteria食burger~


講真,我覺得日本人基本上都好有禮貌,但就真係比較鈍.....我地見到呢間野有蝦漢堡,咁就諗住要一個,另加一個cheese burger,如果order burger set就有埋野飲同薯條,同埋見有限定薯仔就叫左一盒試下.....個counter無menu,只係show左D selected items,個full menu就響後面牆上,係有英文,但係個sales就唔識英文,講極都聽唔明咩叫shrimp burger,我地唯有示意佢望牆上面個大menu啦,個蝦漢堡係排響第三個item,咁我地咪指住佢後面同佢做手勢話要第三個囉,佢跟住我地方向望去後面,好nice咁指一指後面再同我地confirm D order,然後就叫我地搵位坐低等.....我地以為掂啦,坐低等緊嘅時候老爺睇返張單計極條數都唔係好明,但係張receipt全部日文,都唔知order左D咩items......


等左一陣另外一個sales拎左D野食黎,D main items竟然係一個cheese burger,一個bacon burger,同埋四盒薯仔....我地當堂O晒嘴,四盒!! 黐筋咩,咁都不特止,攪咁耐竟然係無最想要嘅蝦漢堡!!! 



當時真係唔係咁高興,不過已經即刻俾老爺禁住,佢話算啦,同佢地雞同鴨講要理論一定有排攪,我地又唔係有好多時間,而且都攞左出黎費事要人難做啦.....佢知我想食蝦漢堡就再出去叫多次,唔知點解今次又無攪錯......


我基本上都係一個好和善嘅人,老爺講嘅野基本上我都會聽嘅,見佢咁息事寧人,所以都無堅持追究,而且D burger又真係幾好食~~

呢個係煙肉漢堡,yummy~~


Cheese burger,都好好味~~


呢個就係蝦漢堡,係最好味嫁.....


真係有兩隻大蝦響入面,yummy yummy!!


限定薯仔,total 四盒!!!


不過熱剌剌其實幾好食~


食飽差唔多夠鐘喇,於是去locker攞返D行李,然後就去搭新幹線.....入左閘有藏王山樹冰介紹,D樹冰model好攬野....我好想見呢種size嘅樹冰呀~~


我地搭14:56山形新幹線去大石田~


車程約半個鐘,聞來無事,整返個下午茶先.....其實呢隻薯仔都幾好食,盒內有包鹽,加左鹽好好味,不過今日已經係第二盒,真係好滯,淨返兩盒真係唔想再食,最後留左俾旅館~


Bear bear熊都有野食(我知,好變態...),粒糖係今朝響藏王酒店check out後任攞嫁~~


沿路又係一大片一大片嘅雪地~


15:26就到左大石田喇.....今晚我地入住嘅溫泉旅館叫古山閣,做booking時已經預約定旅館專車響大石田車站等我地~


出左站已經見到有好多銀山溫泉旅館嘅職員揸住個牌響度等客人,我地搵番我地入住嗰間古山閣嘅職員哥哥仔,同佢對左名,佢就帶我地行去前面架旅館van仔,叫我地坐住等下先.....等左十分鐘先齊人,或者落雪天係銀山溫泉旅遊旺季,都有好多客人,成架車full晒,好彩我地無帶大行李箱,因為真係無位放,我地早到揀左司機後面兩個位,先可以將兩個旅行袋放響司機後面闊少少嘅位置咋~


沿路又係大片大片嘅雪地~


去到中途,經過一個好大嘅湖,個司機一邊將架車慢駛,一邊做埋導遊同我地講話個湖嘅遠處有好多鴨仔....我諗大約係咁嘅意思啦,因為佢用日文講,我地完全唔明,只係聽到wild ducks兩個字,不過我地點望都望唔倒有鴨仔囉~



架車行左大約40分鐘就到左銀山溫泉,因為銀山溫泉入面D路好窄,基本上稍為大小小嘅車係行唔倒入去,個司機將架van停左響街口古山閣自己個專用停車場,當時已經有兩個旅館職員響度等緊我地.....


一落車已經覺得個雪地好跣,話口未完有個女仔一落地就成個跣低坐左響地上面,嚇到我行一步驚一步,好彩唔使自己拎行李,旅館安排左部私家車幫我地運行李......


由街口行左兩、三分鐘就見到條溫泉街喇,雖然路程唔長,不過個雪地結晒冰,真係好鬼跣腳,都唔知點解東北呢度唔似北海道咁,唔興響雪地上面洒滿黑砂粒等人易行D嘛.....真係一路行一路叫救命~~~


自從睇過雪映移城就一直好想黎銀山溫泉,今日終於黎到啦~~~


真係好靚呀

,個個都忍唔住即刻攞部機出黎影相~~



古山閣就響條溫泉街嘅街頭~


入到去旅館入面個個人都迫晒響門口位除鞋換拖鞋,我見咁多人(一車都有十幾人),拿拿聲剝左對鞋就走上去個接待處排隊先啦,唔係話自己讚自己,香港人真係醒目D嫁,一見勢色唔對就做定野先啦,當D日本人仲好舒服咁坐響度慢慢換鞋除衫之際,我地已經排左響頭位做緊check in喇,其實唔係想話爭排第一,而係經驗話俾我地聽日本人做野一般都係有板有眼,呢個係禮貌嘅講法,講得唔好聽就即係慢,真係唔想將D時間浪費響排隊等check in上面.....唔知係咪真係比較多人,旅館個職員都無check我地個passport,係咁意填左張form就攪掂喇,之後有個女將就幫我地拎住D行李帶我地上房.....其實我地D行李都幾重,無理由要一個女人幫我地拎咁無風度,所以老爺都堅持自己拎返一個袋~


我地住響三樓,行三層樓梯已經攞命,仲要著住佢地嗰D硬拖鞋行,樓梯係通"loan"嫁,行唔夠兩步就飛左對拖鞋出去~


旅館D裝修好有懷舊嘅味道,好古色古香呀.....三樓仲有兩個貸切風呂,我地一出房門就見到,好方便呀~~


入到去房個女將同我地講解左一下,又幫我地沖茶,問埋我地dinner同早餐時間,攪左一輪先離開.....


估唔到原來間房都幾大,睇下下面張相,驟眼睇好似有塊鏡響中間,其實係有兩個廳嫁~~


呢張茶几又係有暖氈....有細細個電視同保險箱~


呢邊就係今晚食飯嘅地方~


個室好闊落,設備都好齊全,有雪櫃,亦有toilet,同一個細細嘅洗手盆,不過就無浴室~~


Welcome drink and food 係好好味嘅綠茶同溫泉饅頭~~


仲有個露台,地下放左cushion俾人坐響度欣賞外面嘅雪景.....


由房望出去就係呢兩個景.....



因為旅館個位置響溫泉街嘅盡頭位,所以望出去望唔晒成條溫泉街,不過都OK啦....有個免費足湯,本來想去浸浸,仲帶定左毛巾諗住浸完抹腳,不過攪完一輪已經開始天黑,第二朝D櫈又舖滿左好厚嘅雪,所以最終都無浸過.....


我地間房叫"福壽",都幾好意頭呀~~~


個門鎖好古舊呀,老爺好有興趣,向我講解左一輪點樣鎖,我一路哦、哦咁應佢,其實我最後都唔係好明係點鎖~~


響房hea左一陣,我地就出去外面逛呢條期待已久嘅銀山溫泉街啦..(待續)




---> Day 5 - Part 6 雪映銀山


 


沒有留言:

發佈留言