2009年5月28日星期四

Dinner @Tutto by Habitu

尋晚去左沙田新城市廣場,本來想去Hip Sushi食壽司,唔知係咪因為假期前夕,所以超多人排隊,起碼要排半粒鐘,因為想食完晚飯去shopping,所以唔想等,於是去左隔離嗰間Tutto,呢間野係食意大利野,走中價路線,以前都食過一次,印象普通,不過見完全唔駛等位,就是但走入去啦~



Summer特飲,個名叫Lover's,係咪好浪漫呢? 其實係紅莓+青檸梳打....飲落似利賓立,老爺飲左啖話似咸金桔水.....


我地叫左兩個set dinner,是日餐湯青豆蓉忌簾湯....我覺得比較淡味~


我嘅三文魚天使意粉,好多三文魚,不過意粉整得比較硬身,我平時好鍾意食天使麵,但係食落真係覺得好"漏",食左一半已經唔想食....


老爺嘅grilled short ribs,佢話普通OK~


甜品係兩個cake,呢個tiramisu都唔錯,中間有D酒香,幾軟林林,其實都幾好食,不過我真係食唔落,俾埋老爺~


呢個咖啡味真係勁甜,連老爺都頂唔順....


咖啡比較苦,老爺飲慣無問題,我就真係頂唔順,猛咁加milk.....


食完呢餐俾老爺哦左好耐,佢話我成日食淨D野唔肯食要佢執手尾,攪到佢個肚腩愈黎愈高危 (其實已經好高危....)


之後我地各自逛(shopping 呢家野一定要俾D空間大家先得嫁!),佢唔駛講一定係去睇電子產品,我就響Estee Lauder攪左好耐.....


成功掃貨,份外高興~~


沒有留言:

發佈留言